ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری باکیفیت است

به گزارش مجله ستاره، تهران (پانا) - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت، ملاک مشخص سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری باکیفیت منطبق با استانداردهای روز و مشتری مداری است.

ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری باکیفیت است

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس ارشدی در بازدید از کارخانه فراوریی آرد، اظهار کرد: ملاک معین سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری با کیفیت منطبق با استانداردهای روز و مشتری مداری است که کارخانجات باید کوشش خود را به کار گیرند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در مورد شرایط ذخیره سازی گندم استان تهران در شش ماه دوم سال جاری، افزود: با توجه به حجم مصرف گندم و آرد در استان تهران، ذخیره این کالای استراتژیک تا زمان فصل خرید باید در شرایط مطمئنی قرار بگیرد. به همین دلیل بخش اعظم احتیاج گندم استان تهران از سایر استان ها و از محل واردات و بنادر تأمین می گردد و در حال حاضر نیز، هیچ گونه مسئله ای در بخش ذخیره و توزیع گندم در استان تهران وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار اهمیت کمیت گندم باید کیفیت نیز در نظر گرفته گردد، گفت: با توجه به واریته های خاص گندم های داخلی و خارجی باید اختلاط به گونه ای صورت بگیرد که استانداردهای لازم را پوشش دهد. لذا با پیگیری های اجرا شده گندم های مرغوب و با کیفیت برای احتیاج استان تهران جذب شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1880

به "ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری باکیفیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، فراوری باکیفیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید