جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان

به گزارش مجله ستاره، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: توجه به خدمات رفاهی و معشیتی کارکنان و استادان در دستور کار این حوزه است.

جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان

رحمان ساعدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد که در شرایط کنونی توجه به خدمات رفاهی و امور معشیتی کارکنان و استادان دانشگاه در دستور کار حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان قرار گرفته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اضافه نمود: با توجه به اقدامات اجرا شده به منظور افزایش خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی همکاران در نخستین گام کمیته امور رفاهی با پیشنهاد این حوزه و مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه و با صدور احکام انتصاب برای اعضای آن، راه اندازی و در جلسه نخست این کمیته مصوبات خوبی داشتیم.

ساعدی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی اجرا شده با مبادی تولیدی تا سقف 600 هزار تومان، اقلام خوراکی شامل؛ برنج، مرغ، گوشت، شکر و روغن و ... به قیمت بسیار مناسب تهیه شده و با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه در اختیار استادان و کارمندان متقاضی قرار خواهد گرفت و هزینه آن به صورت اقساطی از حقوق دریافت کنندگان کسر خواهد شد.

وی گفت: در برنامه دیگری که به زودی اجرا خواهد شد، تأمین نوشت افزار و اقلام مورد احتیاج فرزندان دانش آموز و دانشجوی کارمندان و استادان با قیمتی بسیار مناسب و با تنوع بسیار بالا در نظر گرفته شده است که نحوه تخصیص بودجه و چگونگی دریافت آن به زودی به اطلاع همکاران خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: با توجه به تمهیدات اندیشه شده و راهبرد های مشخص شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در نظر است در دیگر حوزه ها از جمله؛ وام و تسهیلات، خدمات تأمین مسکن، پوشاک، لوازم خانگی، تجهیزات ارتباطی، لوازم مصرفی و... اقدامات شایسته ای انجام گردد که در دستور کار جلسات آینده است و در صورت وجود شرایط مساعد و در گام های بعدی، این خدمات برای خانواده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، در نظر گرفته خواهد شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1215

به "جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید