تور ارزان روسیه: تحریم 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد روسیه

به گزارش مجله ستاره، اتحادیه اروپا امروز در بیانیه ای رسما تحریم 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد روسی را به بهانه حمایت از به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک رسانه ای کرد.

تور ارزان روسیه: تحریم 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای رسما تحریم هایی را علیه روسیه اعلام نمود که شامل 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد این کشور می گردد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، شورای اتحادیه اروپا امروز مجموعه ای از تحریم ها را به بهانه تصمیم روسیه در به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک علیه این کشور تأیید و آن را رسما اعلام نمود.

در بیانیه اتحادیه اروپا در این خصوص آمده است که نام افراد و شرکت های مورد تحریمِ روسی در ساعات آینده رسانه ای خواهد شد.

دوشنبه شب، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه منظره توافق مینسک را تیره توصیف کرد و استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک را به رسمیت شناخت.

در پی این اقدام، غرب در واکنشی تنش آفرین، تحریم هایی را علیه روسیه اعمال و ادعا کرد که بسته به پیشرفت تحولات، آنها را افزایش می دهد.

پوتین دیروز طی اظهاراتی گفته بود: برترین راه چاره برای مسئله جاری، صرف نظر مقامات کی یف از پیوستن به ناتو و پایبندی به بی طرفی است. من این را نگفتم که نیروهای نظامی ما هم اکنون به منطقه دونباس اعزام خواهند شد؛ بلکه حمایت نظامی از لوهانسک و دونتسک را اعلام نمودم.

وی امروز چهارشنبه هم در پیامی ویدئویی اعلام نمود: کشورمان همیشه از گفتگوی مستقیم و صادقانه با هدف یافتن راه چاره های دیپلماتیک برای پیچیده ترین مسائل استقبال می نماید اما منافع روسیه و امنیت شهروندانمان قابل مذاکره نیستند.

جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز در این خصوص اعلام نموده بود: تحریم ها علیه 351 نماینده مجلس روسیه و 27 شخص حقیقی و حقوقی دیگر که به استقلال جمهوری های دونباس رأی دادند، اعمال می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2013

به "تور ارزان روسیه: تحریم 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تحریم 351 نماینده مجلس و 27 فرد و نهاد روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید