بازگشایی پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت

به گزارش مجله ستاره، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت مجاز به بازگشایی هستند.

بازگشایی پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی با اشاره به جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طی مکاتبات و پیگیری های مستمر اتاق اصناف تهران در نهایت امروز مصوب شد تا پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت فعالیت خود را شروع کنند.

نوده فراهانی اضافه کرد: پیرو این مصوبه ساعت فعالیت پاساژ ها و بازار های مسقف تا ساعت 18 (6 بعد از ظهر) خواهد بود و این مراکز می بایست پس از این ساعت تعطیل کنند.

وی تاکید نمود: تمامی واحد های صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران، پاساژ ها و بازار های مسقف می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند. فعالیت این واحد ها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف در خاتمه با علام اینکه صنوف پر خطر همچنان تعطیل می باشند، اظهار امیدواری کرد: همانطور که با پیگیری های اجرا شده پاساژ ها و بازار های مسقف بازگشایی شد، در تلاشیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت اصناف پر خطر نیز در مراحل دیگر مهیا شود.

فروشگاه های عظیم و زنجیره ای به غیر از فروشگاه های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع های تجاری و بازار های مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آکادمی های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا جزو صنوف پر خطر بوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحد های خود را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 820

به "بازگشایی پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی پاساژ ها و بازار های مسقف از اول اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید