5 هزار گردشگر سالانه از کره جنوبی به ایران می آیند

به گزارش مجله ستاره، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون اول وزیر فرهنگ و گردشگری کره جنوبی با ارائه پیشنهاداتی سازنده، فصل جدیدی برای توسعه گردشگری دو کشور ترسیم کردند.

5 هزار گردشگر سالانه از کره جنوبی به ایران می آیند

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد در ملاقات با چانگ کوان جو، معاون اول وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری جمهوری کره جنوبی که به ایران آمده است، توسعه همکاری های گردشگری میان دو کشور را زمینه ای برای ارتقای سایر حوزه های مالی و سیاسی خواند و گفت: پیشنهاد می گردد در راستای شکوفاییِ ظرفیت های موجود و بروزرسانی همکاری های پیشین و ایجاد توازن در روابط دو کشور از توانمندی طرف های فعال و مطرح در حوزه مالی استفاده گردد تا بتوان بر مبنای ارتباطات حاضر، سطح روابط گردشگری دو کشور را گسترش داد و برای ایجاد توازن در تبادل گردشگران فصل نوینی را شروع کرد.

وی با بیان این که احتیاج است برای آشنایی هرچه بیشتر دو کشور کوشش گردد، اضافه کرد: برگزاری تور آشناسازی برای بخش خصوصی و اصحاب رسانه می تواند شروعی تاثیرگذار برای تقویت ارتباطات موجود باشد.

رحمانی موحد ادامه داد: وجود نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در سئول فرصتی مغتنم برای تقویت ارتباطات بخش خصوصی دو کشور و نیز جذب حمایت برای برگزاری رویدادهای مشترک این حوزه همانند اکسپو گردشگری به شمار می آید.

معاون گردشگری با بیان اینکه ایران با دارا بودن آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی می تواند مقصدی متنوع برای مردم کره جنوبی باشد، اظهار کرد: با پیگیری و فعال ساختن ظرفیت های موجود بر مبنای بسترهای مساعد، تبادل تجربه بویژه در بخش مدیریت رویدادهای گردشگری (MICE) و تاکید بر امر آموزش و در نهایت کوشش برای ورود به برنامه های اجرایی می توان نتایجی مطلوبی برای توسعه گردشگری میان دو کشور انتظار داشت.

در این ملاقات چانگ کوان جو، معاون اول وزارت فرهنگ و گردشگری کره جنوبی نیزبا اشاره به ثبت سالانه سفر بیش از 5 هزار گردشگر کره ای به ایران، گفت: پیشنهاد می گردد با برنامه ریزی به منظور برپایی اکسپو گردشگری، برگزاری تور آشناسازی برای فعالین بخش خصوصی و تقویت اطلاع رسانی در شبکه های تلویزیونی کره، گام های موثری در زمینه آشنایی هرچه بیشتر دو کشور برداشته گردد.

وی با بیان این که دولت کره جنوبی، آمادگی کامل برای گسترش همکاری ها در بخش گردشگری با ایران را دارد، اضافه کرد: وجود پژوهشگاه فرهنگ و گردشگری کره جنوبی نیز فرصت مطلوبی برای تبادل اطلاعات و پژوهش های انجام شده در این حوزه به شمار می آید که با بهره مندی از این امکان می توان اقدامات مؤثری را به ثمر نشاند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 694

به "5 هزار گردشگر سالانه از کره جنوبی به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار گردشگر سالانه از کره جنوبی به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید