کرونا چطور بازار مسکن را خالی کرد؟

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران اعلام می نمایند: بازار جست و جو و معاملات مسکن به دلیل شیوع کرونا تقریبا به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

کرونا چطور بازار مسکن را خالی کرد؟

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، اگرچه طبق پیش بینی کارشناسان همچون روال هر ساله بازار معاملات مسکن، این انتظار وجود داشت که حجم معاملات خرید و فروش مسکن در هفته های انتهای سال با رشد روبرو گردد اما به نظر می رسد شیوع کرونا و نگرانی از ابتلا به این بیماری سبب شده به طور محسوسی حجم مراجعات به بنگاه های املاک در مناطق مختلف شهر تهران کاهش پیدا کند.

به گفته آنها، بخش زیادی از شهروندان که به صورت خودخواسته و برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس خود را قرنطینه نموده و فقط برای برطرف نیازهای ضروری از خانه خارج می شوند به طور موقت تا انتها یافتن این شرایط و بازگشت به شرایط عادی به لحاظ سلامتی تصمیم گرفته اند تقاضای خرید یا فروش مسکن خود را به تعویق بیندازند.

این در حالی است که پیش از گسترس این ویروس در سطح شهر، تعداد زیادی از کارشناسان و فعالان بازار مسکن پیش بینی می کردند حجم مراجعات و معاملات خرید و فروش مسکن در هفته های انتهای سال تا حدودی با افزایش روبه رو گردد.

بعضی از مشاوران املاک عنوان می نمایند حجم مراجعات به بنگاه، طی چند روز اخیر به صفر رسیده است. گروهی از مشاوران املاک پیش بینی می نمایند حجم جست و جو و مراجعه به بنگاه ها در بازار مسکن تا انتها سال همچنان در همین شرایط باقی بماند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 761

به "کرونا چطور بازار مسکن را خالی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا چطور بازار مسکن را خالی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید