پرده شید برای کدام دکوراسیون و مکان هایی مناسب است؟

به گزارش مجله ستاره، رپرتاژ آگهی - پرده شید (Shade Roll) که به آن پرده شید رول نیز گفته می گردد، به منظور زیباتر جلوه دادن فضاها در دکوراسیون داخلی منازل، اماکن اداری و تجاری می تواند از بهترین گزینه ها برای انتخاب و نصب در این مکان ها باشد.

پرده شید برای کدام دکوراسیون و مکان هایی مناسب است؟

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این نوع پرده ها در انواع مدل های متنوع از جمله ساده، چاپی، طرح دار، دو مکانیسم و … طراحی و به مشتریان عرضه می گردد. پرده های شید اغلب از جنس کتان، پنبه، بامبو، پلی استر، سولیت و … فراوری می شوند. شما می توانید به دلخواه خود بر روی آن ها آرم مخصوص کسب و کار، برند یا لوگوی شرکت، تصاویری از مناظر، طبیعت یا عکس های شخصی و هر طرح دلخواهی را که می پسندید، چاپ نموده و جلوه زیبایی را برای محل موردنظر خود به ارمغان بیاورید. از مدل های گوناگون و متنوع پرده های شید می توانید به عنوان پرده اتاق خواب یا پرده اتاق کودک نیز استفاده نموده و باعث دلپذیرتر شدن این فضاها شوید.

البته مناسب ترین پرده شید برای اتاق خواب و اتاق کودک، می تواند از جنس بامبو با طرح های دلخواه در دو طرف پرده و به صورت چاپ دو رو استفاده گردد. پرده های شید را می توان به دو صورت دستی یا به وسیله ریموت کنترل از راه دور بالا و پایین نمود. این نوع پرده ها می توانند از بهترین انتخاب ها برای منازل هوشمند و اماکن اداری باشند.

ویژگی های پرده های شید:

* بسیار راحت و آسان شسته می شوند.

* دارای طرح ها و رنگ های متنوع و گوناگونی هستند.

* باعث پوشش کامل پنجره و همچنین داخل خانه می شوند.

* از نصب آسان و سریعی برخوردار بوده و استفاده کاربردی دارند.

* با توجه به کیفیت و جنس پارچه از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

* در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و ضخامت آن بر اساس میزان نور مشخص می گردد.

کاربردهای پرده شید:

* این پرده ها برای پنجره امکان مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و … مناسب هستند.

* می توان از آن ها به منظور ویترین فروشگاه ها، شو روم ها، دفاتر فروش و … استفاده نمود.

* پرده های شید می توانند به عنوان پروژکتور جهت مراکز فرهنگی، دانشگاه ها، سالن های همایش بسیار مفید و کاربردی باشند.

انواع پرده شید

1- مدل بامبو: پرده های شید رول مدل بامبو اغلب از جنس حصیر بامبو ساخته شده و دارای قابلیت چاپ تصاویر دلخواه هستند.

2- مدل سولیت: پرده های شید رول مدل سولیت این امکان را دارند که اتاق را تا 95 درصد تاریک نمایند.

3- مدل پارچه ای: پرده های شید رول مدل پارچه ای علاوه بر پوشش مناسب، نور بیشتری را جهت روشنایی از خود عبور می دهند.

4- مدل بلک اوت: پرده های شید رول مدل بلک اوت در طول روز کامل جلو نور را میگیرد و همچون شب محیط را تاریک می نماید.

با توجه به مطالب فوق این سؤال برای افراد پیش می آید که کدام وب سایت ها برای خرید اینترنتی مدل های مختلف پرده های شید معتبر هستند؟ در پاسخ به این سؤال می توان گفت؛ یکی از معتبرترین و به روزترین وب سایت ها در زمینه فروش انواع مدل های گوناگون پرده ها بخصوص پرده های شید وب سایت پرده لند است که به روزترین مدل های پرده را جهت مقایسه و خرید در اختیار مشتریان خود قرار داده است.پرده لند از فراورینمایندگان برتر انواع پرده به شمار می آید. شما می توانید همین الان به سایت پرده لند به آدرس http://pardehland.com مراجعه نموده و به راحتی مدل های متنوع و گوناگون پرده های شید را مشاهده نموده و در صورت انتخاب اقدام به خرید اینترنتی از آن ها نمایید.

پرده شید تصویری

پرده های شید تصویری نوعی از پرده شید هستند که می توان بر روی آن ها تصاویر متنوع و دلخواه مانند آرم و لوگوی شرکت، عکس های مختلف از مناظر و طبیعت و همچنین تصاویری از اشخاص را چاپ نمود.

پرده های شید تصویری در صورت شفاف شدن پرده، تبدیل به یک قاب عکس شفاف خواهند شد.

پرده های شید تصویری دو رو بوده و در هر سمت آن ها می توان اقدام به چاپ نمود. این پرده ها می توانند گزینه مناسبی برای اپن آشپزخانه در منازل یا ویترین مغازه ها مورد استفاده قرار گیرند.

پرده شید بلک اوت

با توجه به اقسام گوناگون و کاربردهای متنوع انواع پرده های شید برای برآوردن نیازهای مختلف، پرده های شید بلک اوت از جمله محصولاتی هستند که با این هدف فراوری و طراحی شده اند.

این پرده ها چنانچه در طول روز در شرایط پایین قرار داشته باشند، جلوی نور خورشید را گرفته و همانند شب محیط مورد استفاده خود را تاریک می نمایند.

از جمله ویژگی ها و مزایای این نوع پرده ها می توان به تنوع رنگ های آن بر اساس سلیقه های گوناگون افراد اشاره کرد.

ازکاربردهای پرده شید مدل بلک اوت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* پرده های شید بلک اوت می توانند برای مناطق گرمسیری یا محل هایی که نور زیادی وارد آن ها می گردد، مورد استفاده قرار گیرند.

* در هتل ها و کافی نت ها به منظور مناسب تر کردن فضا استفاده از این نوع پرده ها پیشنهاد می گردد.

* در ادارات و شرکت ها به منظور جلوگیری از ورود نور برای بهبود کارایی کارمندان و کاربران می توان از این نوع پرده ها استفاده نمود.

خرید پرده

پرده ها معمولاً متناسب با سایر وسایل موجود در خانه انتخاب می شوند؛ بنابراین هنگام انتخاب و خرید پرده باید به نکاتی مهم و ضروری از جمله رنگ دیوارها، سبک دکوراسیون محیط داخلی منزل، هارمونی رنگ های موجود در فضای موردنظر، سایز پنجره، میزان نورگیر بودن محیط و … توجه نمود.

فروشگاه اینترنتی پرده لند با دارا بودن انواع گوناگون پرده در مدل های مختلف از جمله پرده زبرا، پرده زبرا تصویری، پرده زبرا طرح کودک، پرده شید، پرده شید تصویری، پرده شید بلک اوت،پرده لوردراپه و … طیف وسیعی از مدل های پرده برای سلیقه های گوناگون را جهت خرید پرده در وب سایت خود فراهم نموده تا افراد بتوانند به راحتی پرده های دلخواه خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

در این مجموعه کلیه خدمات مربوط به مشاوره تخصصی و ضمانت اصالت و کیفیت برای تمامی محصولات تضمین شده است. همچنین شما می توانید با خرید اینترنتی پرده موردنظر خود از وب سایت پرده لند از کلیه خدمات پس از فروش آن ها نیز برخوردار شوید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1407

به "پرده شید برای کدام دکوراسیون و مکان هایی مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده شید برای کدام دکوراسیون و مکان هایی مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید