وزنه برداران فساد فدراسیون جهانی را گزارش دهند

به گزارش مجله ستاره، اهالی وزنه برداری در سراسر جهان هر اطلاعاتی که در خصوص فساد فدراسیون جهانی دارند را می توانند به صورت ناشناس گزارش دهند.

وزنه برداران فساد فدراسیون جهانی را گزارش دهند

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه یک شبکه آلمانی مستندی منتشر کرد و در آن مدعی شد فساد اقتصادی و دوپینگ سیستماتیک در فدراسیون دنیای وزنه برداری وجود داشته است، تاماش آیان رییس فدراسیون دنیای تعلیق و یک نفر هم مسئول رسیدگی به این اتهامات شد.

پروفسور ریچارد مک لارن مسئول رسیدگی به پرونده اتهامات علیه تاماش آیان شده است و سه ماه فرصت دارد تا تحقیقات خود را کامل کند. او دست به کار جدیدی زده است و با راه اندازی بخشی به نام خط داغ، از جامعه وزنه برداری در سراسر دنیا خواسته است که اگر اطلاعاتی دارند در بخش خط داغ برای او ارسال نمایند.

مک لارن در این مورد گفت: وزنه برداران، مربیان، کارمندان و هر فرد دیگری که اطلاعاتی دارند می توانند برای او ارسال نمایند و 100درصد ناشناس خواهند ماند. تمام اطلاعات هر چند کوچک و ناچیز مورد آنالیز قرار می گیرد. در حال حاضر تاماش آیان در تعلیق سه ماهه به سر می برد و نایب رییس او اورسلا پاپاندرئا مسئولیت فدراسیون دنیای را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 818

به "وزنه برداران فساد فدراسیون جهانی را گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداران فساد فدراسیون جهانی را گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید