معرفی جاذبه های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، فرزین حق پرست ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان به شمار می رود.

معرفی جاذبه های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری

با تور عمان برای عید نوروز از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، هدف از شرکت در این نمایشگاه را شناساندن توانمندی ها و پتانسیل های گردشگری استان به سایر کشورهای دنیا عنوان و تأکید کرد: حضور در این نمایشگاه بستر مناسبی برای آشنایی کشورهای دیگر با جاذبه های تاریخی و گردشگری استان محسوب می گردد و به همین منظور باید از این فرصت، به بهترین نحو استفاده کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اضافه کرد: جاذبه های گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در قالب اقلام فرهنگی و تبلیغاتی چند زبانه در اختیار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری و مشارکت شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، و نمایندگانی از بخش خصوصی در این نمایشگاه شرکت خواهد نمود.

لازم به ذکر است نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 27 تا 30 بهمن امسال با حضور کشورهای یونان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، تایلند، کره جنوبی، سوریه، عراق، تونس، مالزی، قبرس، ایتالیا، امارات متحده عربی و اوگاندا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 777

به "معرفی جاذبه های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید