7 مورد از زیباترین پارک ها و باغ های پاریس

به گزارش مجله ستاره، می خواهید به پاریس بروید؟ قصد دارید با برج ایفل و در خیابان شانزه لیزه عکس بگیرید؟ باید بگوییم که دیدنی های پایتخت فرانسوی ها خیلی بیش از این ها است. شهر نورها و رنگ ها را می توان شهری سبز دانست. داخل محله های آن پر از پارک های سرسبز و باغ های زیباست. پس از پیاده روی های طولانی می توانید سری به زیباترین پارک های پاریس بزنید و نفسی تازه کنید. زیر سایه درختان آن ها بنشینید تا نهارتان را همان جا نوش جان کنید. پارک هایی که جزو زیباترین ها در قاره اروپا و شاید دنیا باشند. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا 7 مورد از زیباترین پارک ها و باغ های پاریس را به شما معرفی کنیم.

7 مورد از زیباترین پارک ها و باغ های پاریس

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

برای خواندن این مطلب، حدود 3 دقیقه زمان احتیاج دارید.

پارک بوت شومود | Parc des Buttes-Chaumont

آبشارها، صخره ها و مجسمه ها تنها معدودی از چیزهای زیبایی هستند که می توانید هنگام قدم زدن در این پارک تماشایشان کنید. گردشگران معمولاً از پارک بوت شومود دور هستند و کاری با آن ندارند، اما افراد محلی می دانند که این جا یکی از بهترین های پاریس است. یکی از عظیمترین پارک های شهر که ارزش بازدید دارد. اگر می خواهید به این جا بیایید یک پتو برای پیک نیک به همراه کتابی برای مطالعه هنگام استراحت با خودتان بیاورید.

در امتداد درختان پارک مسیرهای زیادی برای پیاده روی وجود دارد که قدم زدن در آن ها خالی از لطف نیست. اقیانوسی سبز که 25 هکتار از منطقه 19 در شمال شرقی پاریس را در بر می گیرد، این میدان عمومی یکی از عظیمترین مناطق سبز پاریس است. طول مسیرها پر از فراز و نشیب است و باید زیر سایه درختان مختلف از سرو لبنانی تا درخت پاگودا گردش کنید.

بیشتر مردم منطقه این مورد از زیباترین پارک های پاریس را بخاطر دریاچه وسیعی که در میانش قرار گرفته و جایگاه های با صفای دورتا دورش می شناسند. مجسمه های داخلش هم با الهام از سبک و سیاق ایتالیایی ساخته شده است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 1 Rue Botzaris, Paris, Île-de-France, 75019, France

شماره تماس: +33148038310

باغ تویلری | Jardin des Tuileries

باغی جذاب در بهترین منطقه فرانسه و باستانی ترین پایتخت، باغ تویلری در گذشته های دور کاشی کاری شده بود به همین دلیل هم چنین نامی را برایش انتخاب نموده اند. این پارک به طرز ماهرانه ای با اشکال دقیق از تزیینات گل های اطراف حوضچه های زیبا تزیین شده است.، از پارک به عنوان یک اثر تاریخی یاد می گردد. اگرچه مکان تفریحی شگفت انگیز است، اما یک مرکز تفریحی-فرهنگی قابل توجه در پاریس نیز هستن. باغ تویلری در کنار موزه لوور است و کاخی هم نام خودش داخل مجموعه واقع شده است. از دیگر تماشایی های داخلش ساختمان نمایش، عکاسی و هنرهای معاصر است.

باغ تویلری قدیمی ترین و عظیمترین باغ عمومی پاریس است. این باغ رسمی با مسیرهای پر پیچ و خم و چمنزارهای سرسبزش و منظره ای بی نظیر از میدان کنکورد و طاق پیروزی دارد. این جا توسط همان معماری طراحی شده که باغ های ورسای را طراحی نموده است، بنابراین اگر از کاخ بازدید نموده باشید می توانید تصور کنید که باغ تویلری چه شکوه و عظمتی است. نام آن سال 1991 در فهرست میراث دنیای یونسکو به ثبت رسید.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره باغ پیشنهاد می کنیم مطلب باغ تویلری، اقامت گاه سابق پادشاهان فرانسوی را ببینید.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Place de la Concorde, Paris, Île-de-France, 75001, France

وبسایت: parisinfo.com

باغ لوکزامبورگ | Jardin du Luxembourg

باغ لوکزامبورگ توسط ماری مدیچی ملکه قرن هفدهم فرانسه برای زیباتر شدن هرچه بیشتر منطقه ساخته شده است. نمی توان فهرستی از زیباتری پارک های پاریس و باغ های آنان تهیه کرد و نام باغ لوکزامبورگ را نیاورد. این مجموعه رنگارنگ 22.5 هکتاری، با الگوهای انگلیسی و فرانسوی گلکاری شده و اقیانوسی سرسبز از زیبایی را پدید آورده است. اگر عاشق گل های زیبا هستید پیشنهاد می کنیم از گلخانه های باغ هم دیدن کنید.

بازدید نمایندگان همچنین می توانند گروهی از مجسمه های زیبا، از جمله مجسمه آزادی و مجسمه نویسندگان برجسته ای مانند شارل بودلر را ببینید.

باغ لوکزامبورگ در منطقه 6 واقع شده است و محلی است که افراد محلی برای دویدن آن را انتخاب می نمایند. پیشنهاد می کنیم به آن ها ملحق شوید و در حال تماشای مجسمه ها و آثار هنری پارک کالری های اضافی ناشی از تمام کرپ ها و پنیرهایی که خورده اید را بسوزانید.

از جمله سرگرمی های داخل پارک باید به شش زمین تنیس، یک زمین بازی، امکان سوار شدن بر روی اسب های پونی، قایق سواری و تماشای نمایش عروسکی اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات کامل تر جلوه ای از آرامش در باغ لوکزامبورگ پاریس را بخوانید.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Paris, Île-de-France, 75006, France

شماره تماس: +33142342000

وبسایت: senat.fr

باغ د پلانت | Jardin des Plantes

باغ د پلانت مهمترین باغ گیاه شناسی در فرانسه، بی شک یکی از بهترین و زیباترین پارک های پاریس است. داخل باغ چهار موزه و یک مدرسه گیاهشناسی فعالیت دارند. در ابتدا قرار بود از این جا به عنوان مرکز گیاه دارویی برای خاندان سلطنتی فرانسه استفاده گردد، اما به سرعت تبدیل به باغ وسیع گیاهشناسی شد که امروز مشاهده می کنید. شما می توانید هزاران و هزارا گونه مختلف گیاهی را در این باغ کشف کنید و ساعت ها در پیچ ها در پیچ و خم هایش قدم بزنید.

واحه ای در منطقه 5 که سال 1635 تبدیل به باغ شد. باغ گیاهشناسی از ترکیب دقیقی از سبک های متقابل یک باغ فرانسوی-انگلیسی است. مناظر و چشم اندازهای آن برای پاریسی ها بسیار ارزشمند هستند. از گیاهان گرمسیری باغ زمستانی گرفته تا گیاهان کم یاب گلخانه ای مکزیکی و استرالیایی و حتی بقایای دیرین گیاه شناسی همه داخل مجموعه بخوبی نگهداری می شوند. باغ گل رز عظیم آن محل نگهداری 170 گل مختلف است. یکی از قدیمی ترین باغ وحش های دنیا هم همین جا واقع شده است.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 57 Rue Cuvier, Paris, Île-de-France, 75005, France

وبسایت: jardindesplantesdeparis.fr

شماره تماس: +33140795601

باغ آن فرانک | Jardin Anne-Frank

پارک نسبتاً ناشناخته ای در پاریس ، باغ آن فرانک در سال 2007 افتتاح شد و یک گوهر پنهان شگفت انگیز در محله لومری است. کوچک اما در عین حال لذت بخش و بندرت شلوغ است. یک حوضچه زیبا در مرکز آن واقع شده است و جایگاه های رمانتیکی اطراف آن تبدیل به دوست داشتنی ترین منطقه پارک شده اند. اگرچه این جا خبری از تنوع بالای گل ها و گونه های گیاهی عحیب و ناشناخته نیست اما هرکسی که زمانی را در پارک سپری نموده از آرامشش تعریف می نماید. گاهی نمایشگاه های موقت داخل پارم برگزار شده و قطعات هنری از دیوارهای آن آویزان می شوند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 14 Impasse Berthaud, Paris, France

پارک مونسو | Parc Monceau

پارس مونسو را می توان متنوع ترین باغ پاریس دانست، این پارک دارای یک هرم مصری، ستون های یونانی، یک پل ونیزی و یک ساختمان چینی است. باغ توسط دوک چارترس، یک اشراف زاده بسیار ثروتمند ساخته شده و برای رسیدن به آن باید به منطققه 8 شهر پاریس بروید. این پارک به سبک انگلیسی تزیین شده و مردم محلی اعلاقه بسیار زیادی به آن دارند. بچه های پاریسی برای بازی در میان درختان 200 ساله به این جا می آیند و والدینشان هم از آرامش محوطه لذت می برند.

اطلاعات بیشتر

آدرس: 35 Boulevard de Courcelles, Paris, Île-de-France, 75008, France

وبسایت: paris.fr

شماره تماس: +33142273956

پارک فورال دو پاریس | Parc Floral de Paris

این پارک عمومی در املاک سلطنتی ونسن قرار گرفته و در سال 1969 به عنوان بخشی از یک جشنواره افتتاح شد و به همین دلیل یکی از پارک های جدید پاریس محسوب می گردد. پارک داخل منطقه دوازده پاریس است و 10 کیلومتر مربع وسعت دارد، جالب است که بدانید این یعنی 3 برابر عظیم تر از سنترال پارک نیویورک و 4 برابر عظیم تر از هاید پارک مشهور شهر لندن. غرب پارک باغ وحش قرار گرفته که 14.5 هکتار عظیمی دارد و می توانید سری هم به آن جا بزنید.

اطلاعات بیشتر

آدرس: Route de la Pyramide, Paris, Île-de-France, 75012, France

وبسایت: parcfloraldeparis.com

شماره تماس: +33149572550

اگر در زیباترین پارک های پاریس گردش نموده اید تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 824

به "7 مورد از زیباترین پارک ها و باغ های پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مورد از زیباترین پارک ها و باغ های پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید