مسئولان نفت و گاز بوشهر ازتنها نماینده لیگ برتر بانوان حمایت نمایند

به گزارش مجله ستاره، بهجت ایوب زاده در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: از ابتدا قرار نبود در مسابقات شرکت کنیم اما در دقایق پایانی، اسپانسر اعلام آمادگی کرد. قرار بر این بود اسپانسر هزینه های تیم را پرداخت کند و ما فقط بازیکنان را جذب کنیم. به دلیل مسائل اقتصادی نتوانستیم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم چرا که آنان همه قرارداد بسته بودند و ما از بازیکنان بومی استفاده کردیم. تنها یک بازیکنان تبریزی داریم که او نیز از قبل برای حضور در تیم اعلام آمادگی نموده بود.

مسئولان نفت و گاز بوشهر ازتنها نماینده لیگ برتر بانوان حمایت نمایند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان نماینده بوشهر گفت: پس از شروع مسابقات علاوه بر اینکه بازیکنان خوبی نتوانستیم جذب کنیم مربیان تیم نیز بنا به دلایل شخصی کنار کشیدند و در حال حاضر تیم نه مربی و نه تدارکات دارد.

ایوب زاده درباره انصراف تیمش در بازی مقابل شهرداری سیرجان نیز گفت: تیم ملی درگیر مسابقات بود به همین دلیل دو هفته از رقابت های لیگ تعطیل شد. پس از آن ما در بوشهر میزبان تیم آویسا بودیم پس از آن باید خود را مهیای بازی مقابل شهرداری سیرجان می کردیم اما به دلیل نبودن زمان کافی نتوانستیم ریکاوری و در این بازی حاضر شویم.

وی تاکید نمود: ابتدا از همان بازی اول هزینه ای برای تیم پرداخت نکرد. قرار بر این بود تا ما فاکتور هزینه ها را به اسپانسر تحویل دهیم و سپس او پرداخت کند. به همین دلیل من از جیب هزینه کردم اما متاسفانه اسپانسر، خود را کنار کشید. در حال حاضر هیئت فوتبال پشتوانه تیم ما است و نمی توانیم اسپانسر را پیدا کنیم. هر بار که به دفتر آنها مراجعه می کنیم با در بسته روبرو می شویم.

سرمربی تیم فوتبال نماینده بوشهر اضافه نمود: دوست داریم مسابقات را ادامه دهیم اگر بتوانیم در نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا بتوانیم شرایط خود در جدول رده بندی را بهبود بخشیم و سهمیه لیگ را از دست ندهیم اگر بازیکن خوب بتوانیم به خدمت بگیریم می توانیم برای بقا در لیگ امیدوار باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

ایوب زاده ادامه داد: اگر قرار بر این است لیگ بانوان را همانند لیگ آقایان برگزار نمایند باید شرایط یکسان باشد. چطور در مسابقات آقایان 16 تیم می تواند حضور داشته باشد؟ چرا این اتفاق در لیگ بانون رخ ندهد؟ شهر من می تواند این تیم را حفظ کند. با پتانسیل نفت و گازی که بوشهر دارد چرا از این تیم حمایت نمی گردد، آن هم تنها تیم لیگ رجحان بانوان. قبلا ما تنها تیم خطه جنوب بودیم اما سال جاری با اضافه شدن آویسای خوزستان، دو نماینده از خطه جنوب در مسابقات لیگ حضور دارد. چرا حمایت نمی کند؟

وی اضافه نمود: به خاطر تیم ملی نباید کیفیت مسابقات لیگ را کاهش داد. اگر صدای من به گوش مسئولان گاز و نفت بوشهر می رسد این تقاضا را دارم که از تنها تیم لیگ رجحان بانوان شهر حمایت کند و ما را از یاد نبرد. اگر از این تیم حمایت گردد نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. زمانی که پول نباشد نمی توانیم بازیکنان خوبی در اختیار بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم نماینده بوشهر بدون پیروزی و 9 شکست در رده دوازهم جدول رده بندی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 646

به "مسئولان نفت و گاز بوشهر ازتنها نماینده لیگ برتر بانوان حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان نفت و گاز بوشهر ازتنها نماینده لیگ برتر بانوان حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید