محور نشست آینده سران اتحادیه اروپا، روسیه و برگزیت خواهد بود

به گزارش مجله ستاره، رئیس جمهور فرانسه امروز و پس از برگزاری نشست غیررسمی اتحادیه اروپا در پرتغال گفت: محور نشست آینده سران اتحادیه اروپا، روسیه و برگزیت خواهد بود.

محور نشست آینده سران اتحادیه اروپا، روسیه و برگزیت خواهد بود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز شنبه و پس از برگزاری نشست غیررسمی اتحادیه اروپا در شهر پورتو واقع در پرتغال اعلام نمود که نشست آینده رهبران این اتحادیه با موضوع روسیه و برگزیت خواهد بود.

رئیس جمهوری فرانسه در این باره گفت: امروز مسئله روسیه و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را آنالیز نموده و در 25 ماه می نیز به همین موضوع ها برخواهیم گشت.

این در حالیست که با تنش آفرینی های مکرر غرب علیه مسکو، اتحادیه اروپا و آمریکا به بهانه های مختلفی از قبیل موضوع ابزاری حقوق بشر در صدد مقابله با روسیه هستند.

لازم به ذکر است خروج انگلستان از اتحادیه اروپا برگزیت در ماه ژوئن 2016 در این کشور به همه پرسی گذاشته شده و با 52 رای موافق مقابل 48 رای مخالف به تصویب رسید.

مجمع عمومی مجلس اروپا طی نشستی در بروکسل، توافق خروج انگلستان از این نهاد برگزیت را با 621 رای موافق در برابر 49 رای مخالف به تصویب رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1623

به "محور نشست آینده سران اتحادیه اروپا، روسیه و برگزیت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور نشست آینده سران اتحادیه اروپا، روسیه و برگزیت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید