تور ارزان چین: لجبازی آمریکا با چین پس از هشدار شی جین پینگ

به گزارش مجله ستاره، پس از تهدید چین مبنی بر عدم ارتباط میان آمریکا و تایوان، واشنگتن در پی برگزاری یک نشست مالی با مقامات ارشد تایوان است.

تور ارزان چین: لجبازی آمریکا با چین پس از هشدار شی جین پینگ

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت خارجه آمریکا روز آدینه از برگزاری دومین جلسه مذاکرات مالی با تایوان در روزهای آینده با هدف افزایش فشار به چین اطلاع داد.

این خبر درحالی اعلام شده که چند روز قبل در جلسه مجازی میان رئیس جمهوری آمریکا و همتای چینی او، شی جین پینگ هشدار داده بود گروه های حامی جدایی تایوان در آمریکا با آتش بازی می نمایند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام نمود که خوزه فرناندز، معاون رشد مالی، انرژی و محیط آمریکا ریاست دومین گفتگوهای مشارکت رفاه مالی آمریکا-تایوان را در روز دوشنبه به عهده خواهد داشت.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: مشارکت ما براساس تجارت و سرمایه گذاری دوطرفه، روابط مردم دو طرف و ارزش های دموکراتیک مشترک و آزادی و دفاع یکسان بنا نهاده شده است.

وزارت خارجه تایوان نیز اعلام نمود که در این جلسه مجازی وانگ می هوا، وزیر اقتصاد و وو تسونگ وو، وزیر علوم و فن آوری این جزیره به عنوان مقامات ارشد تایوان حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1894

به "تور ارزان چین: لجبازی آمریکا با چین پس از هشدار شی جین پینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: لجبازی آمریکا با چین پس از هشدار شی جین پینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید