فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد

به گزارش مجله ستاره، مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: تعداد 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد فعال هستند که به عنوان بازوان اجرایی بهزیستی بعضی از وظایف و فعالیت های این سازمان را بر عهده دارند.

فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد

رضا ابهّت مدیرکل بهزیستی استان یزد در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور معاون راهبری و توسعه خدمات مراکز مثبت زندگی برگزار گردید، اضافه کرد: گردانندگان مراکز مثبت زندگی یک تیم قوی، برنامه ریز و از جنس کار هستند.

او فعالیت مراکز مثبت زندگی در سطح محلات و با موضوع محله را اثر بخش دانست و گفت: در تمام برنامه های پیشگیرانه و اجتماع محور و از جنس جامعه این مراکز می توانند به جامعه خدمات ارائه دهند.

ابهت استفاده از توانمندی های محلات از سوی مراکز مثبت زندگی را ضروری دانست و گفت: به همین منظور بهزیستی استان یزد اقدام به امضاء تفاهم نامه با گروه های جهادی نموده است تا این گروه ها یاریگر مراکز مثبت زندگی در محلات باشند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد مددکار محوری و آی تی محوری را ویژگی مراکز مثبت زندگی ذکر کرد و گفت: سرعت در انجام کار و سهولت کار در مراکز مثبت زندگی رخ داده است و مراکز باید دسترسی ارتباطی از منظر سامانه ای با سازمان داشته باشند.

او توانمندسازی جامعه هدف را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر توانمندسازی در همه ابعاد فکری، ارتباطی، شغلی، فرهنگی و مالی اتفاق نیفتد در واقع کاری برای فرد صورت نگرفته است.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2157

به "فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید