فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از اول آذرماه به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله ستاره، با توجه به شرایط هشدار قرمز در بعضی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری تمام برنامه ها و فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از امروز اول آذرماه به صورت دورکاری و مجازی خواهد بود.

فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از اول آذرماه به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شرایط هشدار قرمز در بعضی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد، بروجن و فارسان)، تمام برنامه ها و فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از امروز اول آذر ماه به صورت دورکاری و مجازی خواهد بود.

گفتنی است، اساتید کلیه وظایف خود شامل هدایت، برطرف اشکال، جلسات دفاع از رساله و انتها نامه و سایر فعالیت های محوله آموزشی و تحقیقاتی را بصورت برخط انجام خواهند داد.

مدیران واحد ها در مورد اقدامات ضروری و پشتیبانی به نحوی برنامه ریزی نمایند تا هیچگونه وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نگردد.

مدیران به نحوی برنامه ریزی نمایند تا گیرندگان خدمت در استفاده از خدمات ضروری با مشکل و عدم دسترسی روبرو نگردد.

حضور پرسنل جهت انجام اقدامات ضروری مطابق بند 3-3 بخشنامه فوق الذکر جهت انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی، حفاظت تأسیسات، فضای سبز، دفتر فنی و همچنین پشتیبانی از فعالیت های آموزش مجازی (IT) و دبیرخانه ضروری است.

حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در موارد استثنا برای انجام تحقیقات ضروری (استفاده از آزمایشگاه های تحقیقاتی و امثال آن) با حضور کارشناسان مربوطه، توسط مدیر واحد تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم انجام پذیرد.

ارائه اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها که ضرورت حضورشان برای عدم وقفه در انجام امور تحقیقاتی ضروری است با هماهنگی معاونت دانشجویی بلامانع است.

بر اساس هماهنگی بعمل آمده در مورد دورکاری کارکنان ضروری است لیست دورکاری پرسنل پس از تکمیل و تأئید توسط مدیر واحد به مدیریت منابع انسانی دانشگاه و حراست ارسال گردد.

در ضمن تأکید می گردد، کارکنان دانشگاه وظایف محوله در حالت حضوری را به صورت مجازی و تحت نظارت مدیران واحد ها انجام دهند.

گفتنی است، در صورت هرگونه تغییر در شرایط هشدار شرایط قرمز و نحوه حضور کارکنان به وسیله اتوماسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1326

به "فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از اول آذرماه به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های آموزشی دانشگاه شهرکرد از اول آذرماه به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید