فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی ماه 1401؛ روز های خوبی در پیش داری، نا امید نباش!

به گزارش مجله ستاره، فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی ماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی ماه 1401؛ روز های خوبی در پیش داری، نا امید نباش!

خبرنگاران | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسکمک به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 12 دی ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میگردد. پس آن را از فکر و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کار ها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

اردیبهشت: ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میگردد و به مقصود میرسی.

خرداد: د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام گردد.

تیر: آ آ د

روز های خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا کمک نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد گردد. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله.

مرداد: د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گگردده میگردد و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن، اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

شهریور: آ د آ

نیت خوبی نموده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میگردد. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله.

مهر: ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه پیروزیت بر تو گگردده گردد.

آبان: آ ج ب

با این نیتی که نموده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میگردد. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا گردد.

آذر: آ آ د

روز های خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا کمک نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد گردد. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله.

دی: آ آ آ

به زودی گره کارت باز میگردد و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده گردد. دوستان خوبی داری به وقت احتیاج با آن ها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر مسرور نماینده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

بهمن: ج ا ج

به آنچه که نیت نموده ای میرسی، اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست، اما پیروز نمیگردد. این روز ها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میگردد اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

اسفند: آ د د

طالعت خوب است، اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که نموده ای منصرف شو، چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول نموده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میگردد.

منبع: فرادید
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2179

به "فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی ماه 1401؛ روز های خوبی در پیش داری، نا امید نباش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز دوشنبه 12 دی ماه 1401؛ روز های خوبی در پیش داری، نا امید نباش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید