رهبر کره شمالی به پکن سفر می نماید

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: سفیر چین در کره جنوبی تاکید نمود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نخستین سفر خارجی خود از زمان به قدرت رسیدن میخواهد به چین سفر کند.

رهبر کره شمالی به پکن سفر می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، سفیر چین در کره جنوبی امروز چهارشنبه در حالی از سفر رهبر کره شمالی به پکن خبر داده است که این نخستین سفر خارجی کیم جونگ اون 31 ساله از زمان به قدرت رسیدن در سال 2011 میلادی است.

بر اساس این گزارش چین نزدیک ترین متحد کره شمالی به شمار می رود. سفیر چین در کره جنوبی تاکید نمود که من فکر می کنم سفر کیم جونگ اون در آینده انجام خواهد شد. چین و کره شمالی روابط عادی داشته اند و دیدارهای دو جانبه عادی بین رهبران دو کشور برگزار شده است.

ژی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز تاکنون به کره شمالی سفر ننموده است ولی در جولای یک سفر رسمی به کره جنوبی داشته است. چین کوشش زیادی را برای خاتمه دادن به برنامه های هسته ای کره شمالی انجام داده است ولی این کوشش ها تاکنون موفقیت آمیز نبوده است. شورای امنیت سازمان ملل تاکنون چندین دور تحریم را به خاطر برنامه های هسته ای و موشکی علیه کره شمالی اعمال نموده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 494

به "رهبر کره شمالی به پکن سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی به پکن سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید