رای پرونده پرسپولیس ، النصر؛ امروز اعلام می گردد

به گزارش مجله ستاره، تیم فوتبال النصر عربستان، حریف پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز منتظر رای شکایتش است.

رای پرونده پرسپولیس ، النصر؛ امروز اعلام می گردد

به گزارش خبرانلاین؛ النصر عربستان که بیخیال شکایت خود از پرسپولیس نشده است، در انتظار رایی است که گفته می گردد امروز اعلام نهایی خواهد شد. بعد از نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان یحیی گل محمدی پیروز شدند در ضربات پنالتی نماینده عربستان را شکست دهند، این تیم با طرح شکایتی از پرسپولیس در پی اثبات ادعایی بوده که تا امروز بی نتیجه مانده است.

النصر با این ادعا که پرسپولیس بعد از محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی با بازیکنان تازه به توافق دست یافته و نفرات تازه وارد این تیم در آن مقطع به اسم بازیکن غیرمجاز در لیگ قهرمانان سرخپوشان را همراهی نموده اند، خواستار احقاق حق خود شد. با این حال بعد از چند مرحله شکایت بی نتیجه از پرسپولیس که در رده های مختلف کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا و فیفا منجر به صدور رای به سود النصر نشده است، چندی پیش جلسه نهایی بین نمایندگان حقوقی دو تیم و CAS به انجام رسید.

همان مقطع البته معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که ادعا های وکلای النصر با پاسخ روشنی از سوی این باشگاه همراه بود و همگی آن ها رد شده است. از سویی دیگر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اعلام این موضوع که النصری ها در پی ارائه ادعا های تازهی در رابطه با بازی نیمه نهایی بودند، از رد آن به وسیله فیفا اطلاع داد. اکنون گفته می گردد قرار است رای نهایی مربوط به این پرونده، امروز یا فردا به بخش بین الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ابلاغ گردد و این موضوع بعد از نزدیک به یک سال تمام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1824

به "رای پرونده پرسپولیس ، النصر؛ امروز اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای پرونده پرسپولیس ، النصر؛ امروز اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید