فرهاد مجیدی: فغانی شهامت عذرخواهی داشته باشد

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در بازی با نساجی خوب کار نکرده است، از قضاوت علیرضا فغانی داور این مسابقه بابت اعلام نکردن یک پنالتی به سود استقلال انتقاد کرد.

فرهاد مجیدی: فغانی شهامت عذرخواهی داشته باشد

به گزارش مهر، فرهاد مجیدی بعد از پایان بازی استقلال با نساجی در نشست خبری حاضر شد و درباره این مسابقه گفت: نیمه اول چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. نساجی بازی بسته ای انجام داد ولی آنها هم موقعیت داشتند. در کل بازی خیلی خوبی نبود. اگر از فرصت ها استفاد می کردیم پیروز می شدیم.

وی اضافه کرد: جا دارد از هوادارانمان که امروز به ورزشگاه آمدند عذرخواهی کنیم زیرا شاهد گل نبودند. از حضور آنها انرژی گرفتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط تیمش و انتقاداتی که از این تیم می شود، تاکید کرد: تیم ما امروز خوب بازی نکرد. امیدواریم در بازی های آینده بهتر بازی کنیم.

مجیدی در ادامه گفت: یک صحبتی با مسئولان دارم. جان مادر و بچه هایتان VAR (کمک داور ویدئویی) را بیاورید. هفته گذشته دو امتیاز را سر گل سالم از دست دادیم. امیدوارم آقای فغانی (داور بازی با نساجی) آنقدر شهامت و جسارت داشته باشد که بابت پنالتی نگرفتن در بازی امروز عذرخواهی کند. مثل همین صحنه در بازی تیم ملی رخ داد و داور پنالتی گرفت (برخورد توپ با دست مدافع حریف). جلوی چشمانش دید و پنالتی نگرفت! توجیهی برای خوب بازی نکردن تیمم ندارم ولی کشورهای درجه سه آسیا هم VAR دارند. از مسئولان می خواهم این تکنولوژی را وارد فوتبال ایران کنند.

مجیدی درباره عملکرد کوین یامگا بازیکن خارجی تیمش و تغییرات تیمش شرح داد: تغییرات زیادی نداشتیم. وریا غفوری سرما خورده بود و از او استفاده نکردیم. از هر دو مهاجم خارجی تیمم راضی هستم و خوب بازی کردند. آنها وارد فضا و کشور جدیدی شده اند و نیاز به زمان دارند تا عملکرد خوبشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی استقلال در پایان درباره اینکه استقلال در روز تساوی سپاهان و پرسپولیس برای رسیدن به صدر فرصت سوزی کرده است، یادآور شد: در بازی قبل اگر داور گل سالم ما را می گرفت و بازی دقیقه 60 دو بر صفر به سود ما می شد امروز این سئوال را نمی پرسیدید. اگر امروز آقای فغانی دقت می کرد و پنالتی را می گرفت و تیمم پیروز می شد، شما این سئوال را نمی پرسیدید. توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست ولی اگر VAR بود الان 4 امتیاز دیگر داشتیم. امیدوارم در بازی های بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1909

به "فرهاد مجیدی: فغانی شهامت عذرخواهی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: فغانی شهامت عذرخواهی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید