شاهین طبع: با عربستان و قطر در خارج از ایران مشکل داریم، باید بازی های تدارکاتی هم سطح المپیک داشته باشیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در بازی مقابل عربستان و قطر، خارج از ایران مشکل داریم، در حالی که با نصف تیم ملی می توانیم آنها را در داخل کشورمان شکست دهیم.

شاهین طبع: با عربستان و قطر در خارج از ایران مشکل داریم، باید بازی های تدارکاتی هم سطح المپیک داشته باشیم

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران شاهین طبع در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بسکتبال، پیش از اعزام به پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا گفت: ما روی تیم های عربستان و قطر حساس شده ایم و در بازی مقابل این تیم ها خارج از ایران مشکل داریم، در حالی که با نصف تیم ملی می توانیم آنها را در ایران شکست بدهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: قطر تیم بهتری نسبت به پنجره قبلی شده و چند بازیکن خارجی به ترکیب این تیم اضافه شده اند. با این حال انگیزه بازیکنان ما هم بسیار فرق دارد و بازیکنان باتجربه ای به ما اضافه شده اند که می توانند در بحران ها، تیم را به خوبی پیش ببرند.

شاهین طبع گفت: ما در گروه خود، تیم صدرنشین هستیم و به المپیک هم صعود نموده ایم. در این شرایط، ایجاد انگیزه در بازیکنان برای مقابله با تیم هایی مثل عربستان و قطر بسیار سخت است.

وی توضیح داد: متأسفانه در پنجره قبلی اتفاقاتی در زمین افتاد که شکست ما را رقم زد. در مسابقات پیش رو باید متحد و از حواشی دور باشیم. بازیکنان باید از نظر فنی، متمرکز باشند تا مقابل تیم های سختکوش آسیا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان افزود: تیم ملی به بازیکنان متمرکز و آماده احتیاج دارد. با گذشت زمان همه چیز فراموش می گردد. معیار ما برای دعوت بازیکنان به تیم ملی آمادگی آنهاست و بعضاً مطالبی که در خصوص بعضی بازیکنان اسم می گردد، صحیح نیست. ما باید بدون حاشیه پیش برویم و رسانه ها و فدراسیون باید طوری از ما حمایت نمایند که نتیجه بگیریم.

شاهین طبع در خصوص دعوت از ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی گفت: ارسلان در این فصل بسیار خوب و جدی بازی نموده است. ظرفیت اردوی تیم ملی محدود است و نمی توان همه را به اردو دعوت کرد. بازیکنان آماده در لیگ زیاد داریم و در بعضی پست ها ترافیک وجود دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص رویارویی با آمریکا و فرانسه در المپیک گفت: برای مقابله با آمریکا و فرانسه باید از همه ظرفیت های بسکتبال ایران استفاده کنیم. بازیکنان باید از لحاظ فیزیکی در بعضی پست ها تقویت شوند و بازی های تدارکاتی هم سطح المپیک داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1757

به "شاهین طبع: با عربستان و قطر در خارج از ایران مشکل داریم، باید بازی های تدارکاتی هم سطح المپیک داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: با عربستان و قطر در خارج از ایران مشکل داریم، باید بازی های تدارکاتی هم سطح المپیک داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید