واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های 2021

به گزارش مجله ستاره، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به سهمیه قاره کهن در جام باشگاه های دنیا 2021 واکنش نشان داد.

واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های 2021

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل النصر عربستان به پیروزی رسید و به فینال این رقابت ها راه یافت. بعد از راه یابی پرسپولیس به فینال بحث های زیادی درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های دنیا 2021 مطرح شد. چون بعضی رسانه ها اعلام کردند که در قانون جدید فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا 2020 سهمیه مستقیم حضور در جام باشگاه های دنیا 2021 را می گیرند.

به همین دلیل داتو دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آینده میزبانی جام باشگاه های دنیا 2021 در چین و زمان اعلام رسمی سهمیه آسیا برای حضور در این رقابت ها در مصاحبه با خبرگزاری آلمان، گفت: زمان جام باشگاه های دنیا 2021 هنوز معین نیست و تا به امروز درباره سهمیه ها چیزی رسمی اعلام نشده است.

همچنین داتو درباره اینکه زمان جدید مسابقات انتخابی جام دنیای 2022 قطر که ماه گذشته برای دومین بار به تعویق افتاد و به دلیل کرونا به سال 2021 موکول شد، گفت: واقعا این یک مشکل واقعی است. مخصوصا اینکه شرایط بحرانی کرونا ادامه دارد. ما در این شرایط تنها به حرف های مسئولان بهداشت دنیای توجه می کنیم. ما تمام شرایط را از نزدیک آنالیز می کنیم. محتمل است این بازی ها در ابتدای سال 2021 برگزار گردد و باید کوشش کنیم این زمان تغییر نکند.

همچنین دبیرکل AFC درباره میزبانی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق گفت: کنفدراسیون فوتبال آیا بزودی میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شرق را معین می نماید. در مراحل پایانی انتخاب میزبان هستیم و بزودی اعلام می کنیم.

روز گذشته در این زمینه خبرگزاری کره جنوبی از میزبانی مالزی در این رقابت ها خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1238

به "واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید