راهنمای خرید کفش اسکیچرز

به گزارش مجله ستاره، هنگام خرید کفش اسکیچرز باید به نکات زیادی توجه کنیدچرا که این کفش ممکن است به وسیله افراد سودجو به صورت فیک به فروش برسد.

راهنمای خرید کفش اسکیچرز

در این مقاله تمامی مشخصات این محصول و مزایای آن را آنالیز نموده و آن را به طور کامل معرفی می کنیم.

معرفی برند اسکیچرز

برند اسکیچرز یک برند آمریکایی که به وسیله رابرت گرینبرگ در سال 1992 تاسیس شده است. دفتر مرکزی این برند در منهتن بیچ کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت در زمینه هایی مانند فراوری کفش های ورزشی، اسکیت، چکمه و صندلی فعالیت می نماید. علاوه بر این، اسکیچرز محصولات دیگری همانند عینک، کیف، کلاه، جوراب و لباس را نیز فراوری می نماید. سود خالص این برند با توجه به آمار سال 2018، حدود 301,04 میلیون دلار برآورد شده است.

کفش اسکیچرز

کفش اسکیچرز در ایران یکی از محبوب ترین کفش ها محسوب می گردد که هم قیمت عالی و هم کیفیت بی نظیری دارند. این کفش ها باید به صورت اورجینال خریداری شوند. در صورت فیک بودن، آنها می توانند آسیب های زیادی به بدن برسانند. بعلاوه کفش های فیک در بازه 2 میلیون تومان قیمت دارند که با پوشیدن مداوم آنها کمر و زانو شما آسیب می بیند. درحالی که این محصول اصل در بازه 5 میلیون تومان به فروش رسیده و ضرری برای بدن شما نخواهد داشت.

مزایای کفش اسکیچرز

خرید کفش اسکیچرز مردانه و زنانه مزایایی دارد که همین مزایا باعث پرفروش شدن آنها شده است.

راحتی کفش های اسکیچرز

یکی از اصلی ترین ویژگی کفش اسکچرز راحتی آنها است. رقبای دیگر این محصول مانند نایکی و آدیداس به ظاهر کفش اهمیت زیادی می دهند اما راحتی اسکیچرز با هیچ محصولی قابل مقایسه نیست. با این کفش ها شما می توانید ساعت ها بایستید، راه بروید، بدویید، ورزش کنید، فعالیت کنید و هیچ گونه احساس ناراحتی نداشته باشید.

کیفیت عالی کفش های اسکیچرز

در سال های اولیه فراوری این کفش، کیفیت آنها به صورت مقطعی کاهش می یافت و همین موضوع باعث رشد رقبای اسکیچرز شد. اما در چند دهه اخیر این شرایط کاملا تغییر نموده و این برند همیشه کیفیت کفش های خود را حفظ نموده است. این برند علاوه بر حفظ کیفیت، برای افزایش بهبود و ماندگاری کفش ها در کوشش است. در این کفش ها خطوط دوخت با چسب صاف و تمیز ساخته شده اند و هیچ آسیبی در نوع دوخت یا رنگ آنها وجود ندارد.

سبک ماندگار و شیک کفش های اسکیچرز

این برند درکنار راحتی به ظاهر کفش نیز اهمیت زیادی می دهد. رقبای این کفش، با طراحی بی نظیر خود در یک دوره پرطرفدار می شوند و سپس به سرعت از رونق می افتند. اما این برند همیشه سعی می نماید طراحی ساده و در عین حال شیکی داشته باشد. بعلاوه طراحان این کفش از رنگ های جسورانه یا طراحی خاص و شلوغ استفاده نمی نمایند. در نتیجه طراحی آنها مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد و به راحتی از مد نمی افتد.

تنوع زیاد

تنوع کفش اسکیچرز زنانه و مردانه علت دیگری برای محبوبیت آنها است. انواع آنها شامل کفش مخصوص دویدن، لایف استایل، اسنیکر، دمپایی، لوفر، چرمی، برزنتی و مموری فوم در رنگ های متنوع هستند.

جمع بندی

کفش اسکیچرز از معروف ترین و پرفروش ترین کفش های دنیا است که برای اولین بار در کشور آمریکا فراوری و طراحی شده است. این محصولات ویژگی هایی مانند راحتی، تنوع، قیمت مناسب و کیفیت عالی دارند. بعلاوه در مقایسه با رقبای خود دارای طرحی ساده و در عین حال شیک هستند که از طراحی های شلوغ و خاص استفاده نمی نمایند. همین موضوع محبوبیت آنها را بیش از پیش افزایش داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2254

به "راهنمای خرید کفش اسکیچرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کفش اسکیچرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید