دولت تایلند از احتمال رشد 4 درصدی اقتصاد این کشور در امسال به یاری گردشگری اطلاع داد (تور تایلند ارزان)

به گزارش مجله ستاره، ایسنا/ براساس گزارشات واصله، دولت تایلند از احتمال رشد 4 درصدی اقتصاد این کشور در امسال به یاری گردشگری اطلاع داد.

دولت تایلند از احتمال رشد 4 درصدی اقتصاد این کشور در امسال به یاری گردشگری اطلاع داد (تور تایلند ارزان)

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

معاون نخست وزیر تایلند اظهار داشت: ممکن است اقتصاد تایلند در امسال میلادی به لطف رونق در حوزه جهانگردی و افزایش در مصارف داخلی تا 4 درصد رشد داشته باشد که این سریع ترین نرخ رشد در پنج سال آینده خواهد بود.

یک مقام فعال در حوزه اقتصاد تایلند نیز با اشاره به اینکه انتظار می رود سرمایه گذاری های تازه هم در رشد مالی این کشور تاثیر داشته باشند، اظهار کرد: به رغم بعضی تاثیرات منفی ناشی از هزینه های مربوط به انرژی، اقتصاد کشور قطعا نسبت به سال آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

او بعلاوه با بیان این نکته که انتظار می رفت شمار جهانگردان خارجی امسال تایلند به بیش از 20 میلیون نفر برسد، این موضوع را اظهار داشت که شرایط مالی کشور در حال بهبودی است و بزودی به شرایط عادی باز خواهد گشت.

روند بهبود اقتصاد تایلند از سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا عقب مانده است و حوزه جهانگردی این کشور که بسیار حیاتی محسوب می گردد، از سال گذشته روند رونق و بهبودی را با پذیرش 11.15 میلیون جهانگرد خارجی شروع کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2196

به "دولت تایلند از احتمال رشد 4 درصدی اقتصاد این کشور در امسال به یاری گردشگری اطلاع داد (تور تایلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت تایلند از احتمال رشد 4 درصدی اقتصاد این کشور در امسال به یاری گردشگری اطلاع داد (تور تایلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید