دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نخستین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد

به گزارش مجله ستاره، نخستین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان و دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به همکاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نخستین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس در پی شهادت آرزو باهو نخستین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان، این مصیبت را به خانواده وی، کادر درمانی استان و کشور و دانشگاهیان تسلیت گفت.

در پیغام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان آمده است: خبر آسمانی شدن شادروان آرزو باهو نخستین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان که در بیمارستان بچه ها بندرعباس مشغول خدمت رسانی بود و سال های تحصیلات عالی خود را در مقطع کارشناسی پرستاری و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به انتها برده بود، اینجانب را متأثر و متأسف ساخت.

در ادامه پیغام کامرانی آمده است: شهید مدافع سلامت استان هرمزگان، آرزو باهو با کوله باری از تجربه و کوشش در دانشگاه، وارد عرصه خدمت به هموطنان عزیز شد. بدون شک انتخاب شغل پرستاری قبل از آنکه شغل باشد، عشق و عاطفه است که انسان را وامی دارد برای خدمت به دیگران، جان خود را در طبق اخلاص بگذارد و سختی های این راستا پرپیچ و خم را به جان بخرد تا بتواند آرامبخش بیماران و نیازمندان سلامت باشد.

در این پیغام عنوان شده است: شادروان شهید آرزو باهو نیز از جمله انسان های فداکار، دلسوز و کوششگری بود که سال ها زندگی خود را برای بهبود و سلامتی حال هموطنان مصروف جامعه ساخت و خود نیز جان ارزشمندش را در خط مقدم جبهه سلامت به هموطنانش ارزانی کرد.

کامرانی یادآور شده است: این ضایع دردناک را به همه هم استانی های عزیز، دانشجویان و دانشگاهیان گرامی به خصوص جامعه پرستاری هرمزگان، کادر درمان بیمارستان بچه ها و خانواده معزز این شهید والامقام تسلیت می گویم و از خداوند منان برای او طلب آرامش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ، صبر و شکیبایی از درگاه خداوند عزوجل مسئلت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1004

به "دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نخستین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی نخستین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید