آثار محمد کاسبی در شبکه نمایش مرور می گردد

به گزارش مجله ستاره، شبکه نمایش در هفته پیش رو میخواهد در بخش صحنه گران، آثار محمد کاسبی از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

آثار محمد کاسبی در شبکه نمایش مرور می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو میخواهد در بخش صحنه گران، آثار محمد کاسبی از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 7 تا 13 اسفند ماه پخش خواهند شد: شغل شریف، حتی اگر شب باشد، داماد خوش قدم، خواستگاری، بوگا، عاشقی در وقت اضافه و حالا چه گردد نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: برف پیما، کارآگاه فاکس، پسر روزنامه چی، وقتی تو خواب بودی، کوه سرخ غرب، سرزمین ماه، بازیگر قانون.

ساعت 21:

محمد کاسبی بازیگر شناخته شده و متولد سال 1330 تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقمند بود و کار خود را با تئاتر شروع کرد. او در 1353 به دانشکده هنر های دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد. در این دوره او به اجرای تئاتر های بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای دو سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت.

اولین فیلمی که کاسبی در آن حضور پیدا کرد در سال 1361 و فیلم مرگ دیگری ساخته محمد رضا هنرمند بود. محمد کاسبی برای فیلم پدر پیروز به دریافت جایزه سیمرغ بلورین برترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است.

او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه هایی، چون خوش رکاب بسیار پیروز بوده است. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، به ترتیب روز پخش شامل این فیلم ها است: دایره سرخ، پدر، دنیای وارونه، زنگ ها، براده های خورشید، نفوذی و بدوک.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2083

به "آثار محمد کاسبی در شبکه نمایش مرور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار محمد کاسبی در شبکه نمایش مرور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید