دانشجوها گوش به رادیو باشید!

به گزارش مجله ستاره، کوی دانشجوی شبکه رادیویی جوان، که پخش آن از آدینه دوم آبان ماه سال 1399 شروع شده، یک مجله ی رادیویی با موضوع مطالبات دانشجویی است که هدف آن پیگیری و آنالیز مسائل و دغدغه های دانشجویان است.

دانشجوها گوش به رادیو باشید!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی جوان، شبکه رادیویی جوان همچون همواره، این بار هم پیشتاز بوده و با ساخت و روی آنتن بردن یک برنامه کاملا دانشجویی، بلندگوی صدای رسای دانشجویان سراسر ایران شده است .

کوی دانشجوی شبکه رادیویی جوان، که پخش آن از آدینه دوم آبان ماه سال 1399 شروع شده، یک مجله ی رادیویی با موضوع مطالبات دانشجویی است که هدف آن پیگیری و آنالیز مسائل و دغدغه های دانشجویان است؛ دغدغه هایی که موضوع عمده آن ها حول مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و پژوهشی می چرخد.

مجله رادیویی کوی دانشجو کوشش می نماید تا صدای رسای دانشجویان ایران باشد، به همین سبب از تمامی دانشجویان و فعالان این حوزه دعوت می گردد تا پیشنهادات، دغدغه ها و مطالبات قابل پیگیری خود را برای رادیوجوان به وسیله تلفن، پیامک و صفحه رادیوجوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال نمایند.

گفتنی است، این برنامه در اولین قسمت خود، با موضوع فرار مغزها، میزبان معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان کشور، جناب آقای دکتر حسن سالاریه بود. همچنین سه نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه های کشور نیز حضور یافتند تا به صورت شفاف، بی واسطه و رو در رو، مسائل و موانع تحصیلی خود را با معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان مطرح و راهکار های احتمالی را آنالیز نمایند؛

از جمله موضوعات مهمی که قرار است در برنامه کوی دانشجو به آن ها پرداخته گردد، کمبود امکانات آزمایشگاهی، عدم وجود شبکه ارتباطی فعّال میان نخبگان و مسئولین، عدم توزیع موثر گرنت های پژوهشی، نخبه کُشی سیستم های بروکراتیک و... است که در قسمت های بعدی برنامه به بحث گذاشته خواهدشد.

برنامه کوی دانشجو با اجرای محمد صادق علیخانی و به تهیه نمایندگی غزاله یراقی و سردبیری محمد مهدی دشتی، هر آدینه ساعت 20 از شبکه رادیویی جوان پخش می گردد.

برنامه های رادیوجوان را می توانید بر روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز بشنوید!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1278

به "دانشجوها گوش به رادیو باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوها گوش به رادیو باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید