خبرنگاران چهار پرونده تخلف صنفی در شهرستان ری تشکیل شد

به گزارش مجله ستاره، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به عملکرد واحد نظارت و بازرسی این اداره اشاره نمود و گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد چهار پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شد.

خبرنگاران چهار پرونده تخلف صنفی در شهرستان ری تشکیل شد

موسی احمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 26 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که بر همین اساس تخلفات بعضی واحدهای صنفی شناسایی و پرونده برای آنها تشکیل شد.

وی اضافه نمود: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده واحدهای صنفی متخلف مبلغ 15 میلیارد و 120 میلیون ریال است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به عناوین تخلفات واحدهای صنفی اشاره و اظهار داشت: گران فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب، حراج غیر قانونی و عدم ارائه فاکتور خرید از موارد تخلف واحدهای صنفی این شهرستان به شمار می رود.

پیشگیری و مبارزه با تخلفات صنفی، کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است.

احمدی خاطر نشان کرد: تعداد گشت های مشترک سه مورد شامل اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران دو مورد و اتحادیه نانوایان است.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، فراوریی و خدماتی و 10 هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های فراوریی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و فراوری در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 869

به "خبرنگاران چهار پرونده تخلف صنفی در شهرستان ری تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار پرونده تخلف صنفی در شهرستان ری تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید