کوشش روسیه و چین برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله ستاره، سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (دوشنبه) گفت، مقامات پکن در بحبوحه همه گیری کرونا به همکاری با روسیه ادامه خواهند داد و اقداماتی را برای انجام پروازهای معمول میان این دو کشور اتخاذ خواهند کرد.

کوشش روسیه و چین برای مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری تاس، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی گفت: پروازهای متداول از پکن و شانگهای به مسکو وجود دارد و ما به اتخاذ اقداماتی برای مبارزه با ویروس کرونا ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: پکن علاوه بر مبارزه با شیوع ویروس کرونا در چین، یاری هایی به دیگر کشورها از جمله روسیه نموده است.

این دیپلمات تأکید کرد: ما اخیرا گروهی از کارشناسان پزشکی را به روسیه اعزام نموده ایم. ما در داخل کشورمان با این پاندمی مبارزه می کنیم و به اعزام تیم های پزشکی برای یاری به دیگر کشورها ادامه خواهیم داد.

اواخر دسامبر سال 2019 مقامات چین به سازمان بهداشت دنیای درباره شیوع یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان اطلاع دادند. در 11 مارس امسال میلادی سازمان بهداشت دنیای شیوع ویروس کرونا را یک پاندمی خاطرنشان کرد. بر اساس تازه ترین آمار بیش از یک میلیون و 800 هزار تن در سراسر دنیا به این ویروس مبتلا شده و بیش از 114 هزار تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. به علاوه، تا به امروز بیش از 428 هزار تن نیز در سراسر دنیا پس از ابتلا، بهبود یافته اند.

تا به امروز 18 هزار و 328 مورد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه تایید شده است که 1470 بیمار بهبود یافته اند. تازه ترین آمار روسیه حاکی از ان است که 148 تن بر اثر ابتلا به این ویروس در این کشور جان خود را از دست داده اند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 924

به "کوشش روسیه و چین برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش روسیه و چین برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید