برج اداری تجاری آلتون یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود

به گزارش مجله ستاره، سیری در ایران/ براساس خبرهای منتشر گشته، برج اداری تجاری آلتون یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود.

برج اداری تجاری آلتون یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود

مرکز خرید برج آلتون یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد است. برج آلتون که یکی از بزرگترین و بلندترین مراکز تجاری مشهد بوده، دارای 25 طبقه است که شامل بخش های تجاری، اداری، پارکینگ و باند هلیکوپتر می گردد.

اگر می خواهید برای خرید برترین محصولات کیف و کفش چرم طبیعی و مصنوعی، متنوع ترین لوازم آرایشی و پوشاک و بعلاوه محصولات برند لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و چمدان های مسافرتی راهی بازار شوید، بدون شک برج آلتون برترین گزینه پیش روی شماست. در ضمن به یاد داشته باشید برج آلتون به عنوان یکی از برترین مراکز خرید چرم در مشهد شناخته شده است. از جمله مزیت های خرید در این برج تجاری دسترسی به فروشگاه زنجیره ای هایپر فامیلی بوده که می توانید در کنار خریدهای مورد نیازتان، مایحتاج منزل یا سفرتان را نیز تهیه کنید.

بخاطر داشته باشید در طبقه چهارم برج آلتون رستوران پسران کریم واقع شده است که نام و آوازه آن به گوش همگان رسیده و بسیاری از زائران تا یک وعده خود را برای صرف یک غذای سنتی ایرانی به این رستوران دعوت نکنند، مشهد را ترک نمی کنند. پس اگر شما هم دوست دارید طعم یک چلوگوشت لذیذ را پس از خرید میل کنید، رستوران پسران کریم را در برج آلتون از دست ندهید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2268

به "برج اداری تجاری آلتون یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج اداری تجاری آلتون یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید