بازیگر هالیوود محافظ جو بایدن می گردد

به گزارش مجله ستاره، اخراج از مندلوریان (The Mandalorian) دقیقاً جینا کارانو را از کار بیکار نکرده است. کارانو پس از کار بر روی یک فیلم وسترن با برنامه ریزی برای فیلمبرداری یک فیلم هیجان انگیز در اوایل سال 2022، به تازگی برای بازی در فیلم پسرم هانتر (My Son Hunter)، یک فیلم بیوگرافی غیرمجاز از پسر جو بایدن، هانتر بایدن، انتخاب شده است. این بازیگر نقش خود را در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده است، خاطرنشان کرد.

بازیگر هالیوود محافظ جو بایدن می گردد

پسرم هانتر به وسیله رابرت دیوی کارگردانی می گردد و فِلیم مک آلیر و آن مک الهینی تهیه نماینده آن هستند. این فیلم داستان پسر رئیس جمهور ایالات متحده را دنبال می نماید که وارد سبک زندگی ظاهراً رسوانماینده خود می گردد. کارانو در این فیلم نقش یک مأمور سرویس مخفی جهانی را بازی می نماید و به بازیگرانی که قبلا اعلام شده بود از جمله لورنس فاکس، در نقش هانتر بایدن و جان جیمز در نقش جو بایدن می پیوندد.

کارانو درباره انتخاب خود به عنوان بازیگر این فیلم در مصاحبه ای با ددلاین (Deadline) گفت: داستان، بازیگران، گروه، مردم، این چیزی است که هنر را عالی می نماید و این کاری است که ما انجام می دهیم. من از اینکه با بازیگران باورنکردنی، یک کارگردان بینا و چند دوست تازه پیدا شده به عنوان تهیه نماینده کار می کنم، هیجان زده هستم. فیلمنامه فوراً برای من مجذوب نماینده و به شدت خنده دار بود، مخصوصاً بعد از اینکه در سال 2020 به تازگی در معرض قلمرو سیاسی قرار گرفتم.

وی اضافه نمود: رابرت دیوی کسی است که به محض اینکه در فوریه 2021 از کار کنار گذاشته شدم، با من تماس گرفت. من برای حمایت از او و یکی از انسان های مورد علاقه ام، لارنس فاکس، قرارداد را امضا کردم. هر دوی آن ها همواره بازیگرانی بوده اند که من دیدن کردنشان را دوست داشتم و حالا هر دو به دوستان و مربیان من تبدیل شده اند. این باعث افتخار است که در جریان چنین داستان مجذوب نمایندهی قرار بگیرم.

کارگردان رابرت دیوی بعلاوه گفت: وقتی به زن مدرن فکر می کنیم، به زنانی می اندیشیم که باهوش، زنانه، قوی، پرورش دهنده و آسیب پذیر هستند و دارای حس شوخ طبعی هستند. من با شناختن زنانی که به ملت ما خدمت نموده اند، افتخار می کنم... من بازیگری می خواستم که دیدنگران باور نمایند قادر به محافظت از شخصیت نمادینی مانند جو بایدن باشد.

جینا کارانو، یک مبارز حرفه ای MMA، شاید بیشتر برای بازی در نقش کارا دان در سریال جنگ ستارگان شناخته گردد. پس از بازی در این شخصیت به مدت دو فصل، لوکاس فیلم پس از انتشار میم های بحث برانگیز آنلاین، کارانو را اخراج کرد که نتیجه آن کمپین رسانه های اجتماعی FireGinaCarano# بود. بسیاری از هواداران طوماری را برای دیزنی امضا کردند تا او را به سریال بازگرداند و همبازی سابقش، جیانکارلو اسپوزیتو اخیراً او را به عنوان شخص مورد علاقه خود برای همکاری در مندلوریان معرفی کرد.

بعید است که کارانو به این زودی به دنیای جنگ ستارگان بازگردد، اما او در چند پروژه دیگر در آینده حضور خواهد داشت.

منبع: خبرنگاران

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1922

به "بازیگر هالیوود محافظ جو بایدن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر هالیوود محافظ جو بایدن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید