دوران درخشش دیبا زاهدی، بازیگر تازه نفس تلویزیون

به گزارش مجله ستاره، سینما گرام/ دیبا زاهدی سال گذشته با بازی در نقش سارا همسر جوان امیر بحری در سریال آقازاده شناخته شد.

دوران درخشش دیبا زاهدی، بازیگر تازه نفس تلویزیون

پیش از آن چه می کرد

از سـال 92 در چنـد فیلم سینمایی پنج ستاره، سایه، بادیگارد، تیغ و ترمه و آازد به قید شرط بازی داشت در شبکه نمایش خانگی هم بـازی اش را در نهنگ آبی دیده بودیم اما تا قبل از آقازاده به شهرت نرسیده بود.

اهمیت نقش

عـده ای معتقـد بودنـد کـه دیبا زاهدی در آقازاده نقش میترا اسـتاد را ایفا نموده اسـت و از این جهت خیلی مورد توجه نهاده شد. سـارا دختـر جوانـی بـود کـه بـه واسـطه خواهـرش بـه دسـتگاه بحـری راه پیـدا کرد. او توانست خیلی زود مورد توجه امیر بحری قرار بگیرد و با او زندگی کند. زمانی که بحری به وزارت رسـید سارا تهدید کرد که تمام مدارکی که از او جمع نموده است را منتشر می نماید و به همین دلیل توسط بحری به قتل رسید.

صندلی سریال

همانطور که در بخش مرتبط با سینا مهراد و پردیس پورعابدینی اشاره شد آقازاده یکی از مهم ترین سریالهای چند وقت اخیر شبکه نمایش خانگی بود و به دلیل رویکرد انتقادی اش نسـبت به مسائل سیاسی کشور بسیار مورد توجه نهاده شد..

راستا بعد از شهرت

زاهـدی بعد از بـازی در نقش سارا در دو سـریال تلویزیونی به عنوان نقش اصلی انتخاب شـد. او در بوم و بانو نقش دختر تیمسار و معشـوقه اسـتاد نقاش را ایفا کرد. این سریال با وجود اینکه پتانسـیل زیادی داشـت امـا چندان پرمخاطـب و بـازی دیبا زاهـدی هـم بـه عنوانن نقش اصلی آنطور که انتظار می رفت دیده نشـد. نـوروز امسـال هـم در سـریال همبـازی به کارگردانی سروش محمدزاده، نقش اصلی را داشت. با اینکه همبازی سـریال درجه یکـی نبود اما بازی زاهدی بیشتر از بوم و بانو به چشم آمد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1663

به "دوران درخشش دیبا زاهدی، بازیگر تازه نفس تلویزیون" امتیاز دهید

1 کاربر به "دوران درخشش دیبا زاهدی، بازیگر تازه نفس تلویزیون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران درخشش دیبا زاهدی، بازیگر تازه نفس تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید