بابلسر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو شد

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/مازندران رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو به میزبانی مازندران در این شهرستان اطلاع داد.

بابلسر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو شد

یاسر ابراهیم زاده درگفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه این مسابقات از 16 آبان ماه شروع و تا 20 آبان ادامه دارد، اظهار کرد: بابلسر میزبان بیش از 500 ورزشکار و 100 داور خواهد بود و 600 نفر از سراسر کشور وارد این شهر می شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رده نوجوانان انجام می گردد، توضیح داد: از 16 آبان ماه افتتاحیه آقایان انجام خواهد شد و تا 17 آبان ادامه خواهد داشت و همزمان با اختتامیه آقایان افتتاحیه مسابقات بانوان خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه این مسابقات در سالن شهیدان نوبخت در این شهرستان برگزار می گردد، گفت: استفاده از تجارب ورزشکاران این رشته ورزشی و آشنایی آن ها با داوران و مربیان ارزنده کشور از مزیت های میزبانی این مسابقات است.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد، گفت: جام ال جی یکی از معتبرترین جام هایی است که در ایران برگزار می گردد بنابراین تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات از روزهای گذشته اندیشیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 560

به "بابلسر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابلسر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید