تور کوالالامپور: اطلاعات پروازی کامل سفر به کوالالامپور

به گزارش مجله ستاره، با اطلاعات پرواز برای سفر به کوالالامپور آشنا شوید

کوالالامپور، مرکز مالزی. شاید برای تمامی مقدمه ای که می خواهیم بنویسیم برترین جایگزین، همین باشد که بگوییم کوالالامپور مرکز مالزی. زیرا هر آن چه که بگوییم در دل این مرکز مجذوب کننده آسیایی و دیدنی است. در این مطلب سعی ما بر این است تا شما مسافران عزیز را با اطلاعات پروازبرای سفر به کوالالامپور آشنا نماییم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور کوالالامپور: اطلاعات پروازی کامل سفر به کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

اطلاعات پرواز تهران به کوالالامپور

پروازهای ایران به مقصد مالزی به وسیله دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر(Mahan Air) و ایر آسیا(Air Asia) انجام می پذیرد. پروازهایی که با ماهان ایر انجام می شوند با هواپیمای ایرباس 330 صورت می پذیرند. روزهای پرواز با هواپیمایی ماهان عبارتند از: یکشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه. پروازهای ماهان ایر ساعت 00:40 بامداد به وقت محلی ایران از زمین برخاسته و در ساعت 13 به وقت محلی مالزی در فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه (Sultan Abdul Aziz Shah Airport) به زمین می نشیند. پروازهایی که با ایر آسیا انجام می شوند با هواپیمای ایرباس 340 صورت می پذیرند. روزهای پرواز با هواپیمایی ایر آسیا عبارتند از: دوشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه.

پروازهای ایر آسیا ساعت 22:00 به وقت محلی ایران از زمین برخاسته و در ساعت 10:20 به وقت محلی مالزی در فرودگاه بین المللی کوالالامپور(Kuala Lumpur International Airport) به زمین می نشیند. فاصله هوایی تهران تا کوالالامپور، 3934 مایل و یا به عبارتی 6331 کیلومتر است. مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور بدون احتساب دیرکردهای احتمالی، 7 ساعت و 50 دقیقه است.

سفر به کوالالامپور

برای سفر به کوالالامپور می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور مالزی برای سفر به کوالالامپور پر جاذبه وتماشای اقدام نمایید. در سفر با تور مالزی می توانید از تمام منطقه ها قدیمی کوالالامپور مالزی در یک روز تماشا کنید. به برترین وجذاب ترین منطقه ها کوالالامپور بروید و به برترین رستوران ها و کافه های این شهر،سر بزنید. فرصت اقامت در برترین هتل کوالالامپور را از دست ندهید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به کوالالامپور، راهنمای سفر به کوالالامپور را در سایت خبرنگاران مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور کوالالامپور: اطلاعات پروازی کامل سفر به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور: اطلاعات پروازی کامل سفر به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید