برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک و نخستین دوره مسابقات ورزش های الکترونیک همراه اول در رشته های انتخابی بازی های جهانی رومانی و بازی های آسیایی چین با حمایت و همکاری اپراتور اول تلفن همراه برگزار می گردد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک

قرار است در این دوره از مسابقات ورزش های الکترونیک که با سه بازی Efootball ، Fifa و PUBG برگزار می گردد، در مجموع بیش از 200 میلیون تومان به نفرات برتر اعطا گردد.

مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد ملی تا روز آدینه 12 اسفند 1401 و به وسیله سایت elightra.ir/mciesport است. مرحله مقدماتی مسابقات در حدفاصل 13 تا 16 اسفند سالجاری برگزار می گردد که در دو رشته Efootball2023 و Fifa 2023 به صورت حضوری و مسابقات بازی موبایلی PUBG در همین بازه زمانی به صورت آنلاین و تحت نظارت فدراسیون ورزش های الکترونیک آسیا برگزار می گردد.

اختتامیه و مسابقات نهایی هر سه بازی نیز در روزهای 18 و 19 اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، ورزش های الکترونیک (eSports) یک تورنمنت سازمان یافته است که افراد یا تیم های چند نفره با استفاده از بازی های ویدیویی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

امروزه ورزش های الکترونیک به عنوان یکی از رشته های ورزشی در جهان شناخته شده است و تورنمنت های ملی و بین المللی معتبری در این حوزه برگزار می گردد.

با توجه به اهمیت بعضی از پارامترهای اینترنت شامل پایداری، سرعت و ping برای اجرای مسابقات آنلاین، همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، بستری مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2207

به "برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید