اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می گردد

به گزارش مجله ستاره، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می گردد.

اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، فائقه اتابک معاون گردشگری این اداره کل امروز سه شنبه 9 مرداد با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان دارای منابع غنی و پتانسیل های فراوان از نظر زمین شناسی است و همچنین یکی از مقاصد مهم زمین شناسان و گردشگران داخلی و خارجی علاقمند به ژئوتوریسم به حساب می آید از این رو تربیت نیروهایی متخصص در این زمینه گام مهمی در توسعه گردشگری به شمار می رود.

او اضافه کرد: دوره آموزشی راهنمای تخصصی زمین گردشگری یکی از دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، مصوب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و به جاذبه های مربوط به زمین شناسی، ژئومورفولوژی و غیره مرتبط می گردد.

اتابک با اشاره به اینکه امروزه با توجه به تخصصی شدن شاخه های گردشگری، برگزاری هر تور احتیاج به راهنمای گردشگری تخصصی خود دارد، اضافه کرد: تفاوت راهنمای تخصصی زمین گردشگری با راهنمای تور طبیعت گردی از این جهت است که راهنمای تخصصی زمین گردشگری بر خلاف راهنمای اکوتوریسم، به میراث بی جان طبیعی می پردازد.

معاون گردشگری هرمزگان تاکید نمود: متقاضیان شرکت در این دوره می توانند برای ثبت نام به موسسه مشق آفرینش در بندرعباس مراجعه یا با شماره تلفن 33683981 تماس حاصل کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 270

به "اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره آموزش تخصصی راهنمایان زمین گردشگری در قشم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید