المشاط: سند برون رفت از بحران یمن را به گریفیتس ارائه کردیم

به گزارش مجله ستاره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن بیان کرد سند راه چاره سیاسی که این کشور به نماینده ویژه سازمان ملل ارائه داده راه برون رفت یمن از بحران کنونی است.

المشاط: سند برون رفت از بحران یمن را به گریفیتس ارائه کردیم

به گزارش به نقلاز روزنامه یمنی الثوره، مهدی محمد المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت دومین سالگرد شهادت صالح الصماد رئیس سابق این شورا، بیان کرد سند راه چاره سیاسی که این کشور به مارتین گریفیتس، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل ارائه داده راه برون رفت یمن از بحران کنونی است.

المشاط تاکید نمود: راه عادلانه برای همه طرف ها به منظور دستیابی به راه چاره فراگیر در همه پرونده های جنگ یمن، سندی است که اخیرا به مارتین گریفیتس ارائه شده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این تبادل نظر بر پیشبرد طرح ساخت کشور و رویارویی با دشمن متجاوز تاکید نمود و پیروزی حتمی بر دشمن را وعده داد.

المشاط همچنین در بخش دیگری از این تبادل نظر به تشریح دستاورد های یمن در سطوح نظامی و سیاسی و همچنین کمیته های آشتی و عفو عمومی در این کشور هم پرداخت.

این مقام یمنی همچنین تاکید نمود که یمن خواستار داشتن روابط محبت آمیز با همه کشور ها و دولت هاست و از صلح همیشگی و فراگیر استقبال می نماید و در این خصوص نامه ای را به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرستاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 976

به "المشاط: سند برون رفت از بحران یمن را به گریفیتس ارائه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المشاط: سند برون رفت از بحران یمن را به گریفیتس ارائه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید