افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش مجله ستاره، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با سی و ششمین هفته پویش#هر-هفته-الف-ب-ایران، 15 طرح آبرسانی روستایی با دستور دکتر اردکانیان وزیر و بصورت ویدئوکنفرانسی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم پروژه هایی در مناطق مختلف روستایی استان زنجان به ویژه 6 روستا در منطقه محروم و دور افتاده قره پشتلو از توابع شهرستان زنجان و روستاهایی در شهرستان های خرمدره، سلطانیه، ماهنشان و ایجرود افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از این 15 طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر 7 هزار و 598 نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 201 میلیارد ریال هزینه شده است که در دوره ساخت برای 153 نفر و در دوره بهره برداری برای 15 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی بیان نمود: در قالب این طرح ها 7 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 600 متر مکعب احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان شرح داد: احداث 41 کیلومتر خط انتقال و 24 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع از دیگر عملیات انجام گرفته در این پروژه هاست.

وی به ساخت 9 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 41 لیتر بر ثانیه نیز اشاره کرده و افزود: تامین آب شرب پایدار، مهاجرت معکوس به روستاها و ارتقاء سطح بهداشت عمومی از جمله اهداف اجرای این طرح هاست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1445

به "افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید