اسپانیا، مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2022

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل ازیورو ویکلی- اسپانیا به اسم مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال 2021 انتخاب شد. نمایشگاه کتاب فرانکفورت یک رویداد عظیم فرهنگی- تجاری و محل مذاکره بیش از 80 درصد از حقوق انتشار جهانی است.

اسپانیا، مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2022

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

پروژه اسپانیا- فرانکفورت 2022 با مدیریت وزارت فرهنگ و ورزش و با همکاری موسسه سروانتس اسپانیا، وزارت امور خارجه، اتحادیه اروپا، وزارت صنعت تجارت و دنیاگردی و وزارت دارایی و فدراسیون اصناف ناشران اسپانیا اجرایی و برگزار خواهد شد.

در بیانیه وزارت فرهنگ و ورزش این کشور درباره حضور ویژه اسپانیا در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آمده است مشارکت اسپانیا به اسم مهمان افتخاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت بیانگر قدرت ادبیات اسپانیایی و صنعت نشر این کشور و توسعه اطلاعات مربوط به نشر در خارج از مرزها و هم تقویت نقش نشر و ادبیات به اسم عامل توسعه و رشد در جوامع دیجیتالی و تازه دنیای است.

بعلاوه از برند تجاری اسپانیا برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت رونمایی شد. در این تصویر پویا اسپانیا با شعار اسپانیا. خلاقیت سرشار نشان داده شده است.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت با 7500 غرفه و شرکت بیش از 100 کشور، بزرگترین گردهمایی ناشران دنیا است. این نمایشگاه به صورت کنونی از 1944 شکل گرفته اما قدمت آن به پانصد سال می رسد.

این نمایشگاه از سال 1988 مهمان افتخاری انتخاب می نماید تا کتاب های کشور مهمان در صحنه بازار کتاب، ادبیات و فرهنگ به طور خاص در مرکز توجه باشد.

سال جاری کانادا با یک سال تاخیر میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت است که قرار است از تاریخ 20 تا 24 اکتبر در محل نمایشگاه های دائمی کتاب در شهر فرانکفورت به صورت تلفیقی حضوری و مجازی برگزار گردد. شعار سال جاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت اتصال دوباره انتخاب شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1702

به "اسپانیا، مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا، مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید