استقرار کانکس در یکی از مدارس همدان

به گزارش مجله ستاره، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از افتتاح همزمان 1700 فضای آموزشی در سراسر کشور اطلاع داد و گفت: از این تعداد 38 مدرسه در استان همدان افتتاح شد.

استقرار کانکس در یکی از مدارس همدان

به گزارش خبرنگاران، فرزاد تیموری سه شنبه 10 مهر در مراسم افتتاحیه مدرسه زنده یاد خانباغی شهر همدان، افزود: امروز 38 مدرسه در سطح استان افتتاح می گردد که از این تعداد 22 مدرسه توسط خیرین و 16 مدرسه توسط دولت احداث گردیده است.

وی اظهار کرد: در سال 90 کلنگ مدرسه مرحوم عباس خانباغی به زمین زده شد که خیرین در احداث این مدرسه نقش بسزایی داشتند و کمبود اعتبار این مدرسه را جبران کردند.

تیموری با بیان اینکه مساحت این مدرسه 1375 مترمربع است، افزود: این مدرسه دارای 12 کلاس آموزشی است که از هفته بعد فعالیت خود را شروع می نماید.

وی افزود: در اویل سال 91 این مدرسه با کمبود اعتبار روبرو شد که مقداری از این اعتبار را اداره نوسازی مدارس استان تقبل کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در خاتمه با آروزی موفقیت برای هیئت مدیره این مدرسه و دانش آموزان آن، از کمک و کمک خیرین نهایت تشکر را داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در این آئین با ابرازخرسندی از افتتاح مدرسه مرحوم خانباغی گفت: در حال حاضر 44 مدرسه در سطح استان احداث گردیده و این موضوع بیانگر فرهنگ و تمدن و حس انسان دوستانه مردم همدان است.

محمد باب الحوائجی ادامه داد: در این 44 مدرسه حدود 12 هزار و 278 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند و در واقع این مدارس بیش از یک چهارم از جمعیت دانش آموزان را پوشش می دهند.

وی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: دستگاه های سازنده واحدهای انبوه فضای بیشتری را در حوزه آموزش به مدارس اختصاص دهند چرا که متأسفانه در حال حاضر مدارس مناطقی چون شهرک شهیدبهشتی و شهیدمدنی با بحران کمبود فضای آموزشی روبرو است که باید هر چه سریع تر برای حل این بحران چاره ای اندیشید.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: مدرسه تازه ساخت پویندگان با وجود اینکه مدرسه ای نوساز است، با کمبود فضای آموزشی روبرو گردیده و هیئت مدیره این مدرسه برای حل این مشکل مجبور به استفاده از کانکس برای آموزش دانش آموزان گردیده اند.

باب الحوائحی از نارضایتی دانش آموزان و خانواده آنها در این مدرسه اطلاع داد و یادآور شد: برای افزایش فضای آموزشی از مسئولان مربوطه درخواست کمک می کنیم.

عکس تزئینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 64

به "استقرار کانکس در یکی از مدارس همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار کانکس در یکی از مدارس همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید