ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد

به گزارش مجله ستاره، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه اگر لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد، گفت: امیدوارم بعد از ریشه کن شدن کرونا، مسابقات ادامه پیدا کند.

ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد

حسین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر گفت: این برای اولین بار است که دنیا با چنین شرایط سختی روبرو شده و تقریبا همه چیر تعطیل است. فوتبال هم حرفه ما است و طبیعتا دوری از مسابقه و تمرین گروهی برای بازیکنان بسیار سخت است ولی به هر حال چاره ای نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم. مطمئنا این وقفه در افت فنی بازیکنان و تیم ها تاثیرگذار است ولی راهی جز تعطیلی مسابقات باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اظهارنظرهای متفاوتی که در خصوص تعطیلی قطعی لیگ برتر مطرح شده است، گفت: مسابقات باید بعد از ریشه کن شدن این بیماری از سر گرفته شود تا تیم ها ضرر نکنند و نتیجه زحمات شان را ببینند. به هر حال هر تیمی هدف خاص خودش را دارد و امیدوارم این بیماری هر چه زودتر از بین برود تا شاهد ادامه بازی ها باشیم. خیلی از تیم ها برای قهرمانی، فرار از سقوط یا کسب سهمیه می جنگند و اگر لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد.

ابراهیمی که اصالتی گیلانی دارد، گفت: رشت در یک ماه گذشته شرایط سختی داشت و متاسفانه خیلی ها عزیزان شان را از دست دادند. باید از تلاش و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران تشکر کنم که به صورت شبانه روزی برای بهبود بیماران زحمت می کشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 908

به "ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می ریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید