آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان، حواس ایران هست؟

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، در روزهایی که فوتسال ایران در بلاتکلیفی عجیب و غریبی به سر می برد که نه شرایط برگزاری لیگ برتر تعیین است و نه شرایط اردوهای تیم ملی برخی از کشورهای آسیایی برنامه های خود را پیش می برند.

آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان، حواس ایران هست؟

تیم ملی فوتسال ازبکستان بدون شک فعال ترین تیم ملی فوتسال در سطح آسیا بوده است. ازبک ها ابتدا در مهرماه دو بازی تدارکاتی با ایران برگزار کردند و در هر دو مسابقه شکست خوردند. آنها سپس با مراکش ملاقات داشتند و در هر دو ملاقات با مراکش هم نتیجه ای به جز شکست نصیب ازبک ها نشد.

با این حال ازبکستان که می تواند یکی از مدعیان در سایه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا باشد، به این بازی های تدارکاتی بسنده نکرد. مسئولان فوتسال این کشور با هماهنگی قرقیزستان و تاجیکستان تورنمنت سه جانبه ای را برنامه ریزی کردند که بازی های آن از امروز به میزبانی ازبکستان شروع شده است.

شاید اگر شرایط لیگ فوتسال ایران روشن و تعویق مجدد آن قطعی شده بود، تیم ملی فوتسال ایران هم این فرصت را داشت که در این مینی تورنمنت آسیای مرکزی شرکت کند و کادر فنی می توانست حداقل ملی پوشان خود را مجدداً محک بزند.

بر اساس آخرین تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار است رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا فروردین ماه 1400 به میزبانی کشور کویت برگزار گردد و اگر بلاتکلیفی باشگاهی و ملی فوتسال ایران ادامه داشته باشد، قطعاً باید منتظر درخشش تیم هایی از جمله ازبکستان در این رقابت ها باشیم؛ تیمی که در خواب کرونایی دیگر کشورهای آسیایی آهسته و پیوسته بازیکنانش را به آمادگی می رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1316

به "آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان، حواس ایران هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی چراغ خاموش تیم ملی فوتسال ازبکستان، حواس ایران هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید