آقای عارف از ابتدا مایل به حضور در ائتلاف اصلاح طلبان نبودند، اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند؛ مردم را به یاس بیشتر سوق ندهند

به گزارش مجله ستاره، خبرگزاری خبرنگاران- اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند، لذا توصیه می کنیم کشور را به یاس و ناامیدی بیشتر سوق ندهند.

آقای عارف از ابتدا مایل به حضور در ائتلاف اصلاح طلبان نبودند، اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند؛ مردم را به یاس بیشتر سوق ندهند

گروه سیاسی؛ زینب میرآخوری: مجید محتشمی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران پیرامون نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و انتخابات 1400 گفت: تعداد 15 نفر شخص حقیقی از چهره های ملی و سیاسی شناخته شده به مجموعه احزاب اصلاح طلب که شامل 31 حزب می باشند با انتخاب نمایندگان احزاب اضافه شدند. این افراد به اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه شدند.

وی افزود: جلسات نهاد اجماع ساز به زودی برگزار می گردد و اعضا تصمیماتی را در مورد کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری 1400 و کاندیداهای شورای اسلامی شهرها به خصوص در پایتخت را اخذ خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد حواشی غیبت محمدرضا عارف در نهاد و جایگزینی بهزاد نبوی نیز عنوان نمود: آقای عارف از ابتدا مایل به حضور نبودند و آقای نبوی در انتخابات (15نفر شخص حقیقی) انتخاب شدند.

محتشمی افزود: جبهه اصلاح طلبان در کل کشور نهایتا یک کاندیدای نهایی بیشتر نخواهد داشت و آن منوط به تایید صلاحیت شخص مورد نظر است.

وی افزود: آقای روحانی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نبودند اما به دلیل نبود کاندیدای اصلاح طلب و عدم تایید صلاحیت اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان، جریان اصلاحات به اجبار از آقای روحانی حمایت کرد. در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم هم اگر اصلاح طلبان از آقای روحانی حمایت نمی کردند، ایشان 1میلیون رای هم کسب نمی کردند. لذا موفقیت آقای روحانی در انتخابات یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری تنها به دلیل حمایت اصلاح طلبان بود.

محتشمی با اشاره به اصولگرایان تاکید نمود: اگر مردم را نترسانیم و ناامید نکنیم؛ اگر 50 درصد واجران شرایط و رای دهندگان در انتخابات مشارکت و پای صندوق های رای حاضر شوند ، قطعا اصلاح طلبان پیروز انتخابات 1400 خواهند شد.

وی توضیح داد: اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند، لذا توصیه می کنیم کشور را به یاس و ناامیدی بیشتر سوق ندهند.

محتشمی در خاتمه در مورد مطرح شدن نام علی لاریجانی به عنوان یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تاکید نمود: آقای لاریجانی به هیچ وجه جنس اصلاح طلبی ندارد. قطعا لاریجانی کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1462

به "آقای عارف از ابتدا مایل به حضور در ائتلاف اصلاح طلبان نبودند، اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند؛ مردم را به یاس بیشتر سوق ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای عارف از ابتدا مایل به حضور در ائتلاف اصلاح طلبان نبودند، اصولگرایان 15 درصد آرای کشور را بیشتر ندارند؛ مردم را به یاس بیشتر سوق ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید