شروع پیش فروش انواع ارقام پیوندی نهال گردو

به گزارش مجله ستاره، گردو یکی از پرمصرف ترین و محبوب ترین خشکبار در ایران است و به علت مصارف متعدد آن تقاضای گردو در بازار داخلی بسیار بالا است. حتی افزایش نرخ بازار هم هیچ تأثیری در کاهش مقدار تقاضای گردو نداشته است. با توجه به شرایط عالی کشت نهال گردو و مقدار مصرف بالای آن، می توان گفت کشت و پروش نهال گردو صرفه مالی فوق العاده ای دارد. به همین علت شاهد خرید عمده نهال گردو در فصل کاشت و زمان پیش فروش این محصول هستیم. خرید عمده نهال گردو با اهداف مختلفی نظیر مصارف شخصی یا احداث نهالستان در ابعاد گسترده انجام می گردد. این مسئله نقش بسیار مهمی هنگام خرید انواع ارقام نهال گردو دارد چون نهال های مختلف با اهداف متفاوتی پرورش می یابند. در ادامه در خصوص شروع پیش فروش انواع ارقام نهال گردو پیوندی صحبت خواهیم کرد.

شروع پیش فروش انواع ارقام پیوندی نهال گردو

نکته مهم در خصوص پیش فروش کردن انواع نهال های گردو این است که اصلاً چه لزومی به پیش فروش کردن این نهال ها است، قبل از این که به این سؤال پاسخ دهیم، بهتر است مختصری در خصوص ارقام پیوندی نهال گردو صحبت کنیم. چرا بیشتر باغداران در پی نهال های پیوندی هستند ؟ ارقام پیوندی نهال گردو برترین نهال های قابل کشت هستند که از تغییرات ژنتیکی به دست آمده اند. افرادی که در پی خرید عمده نهال گردو هستند طبیعتاً قصد احداث نهالستان دارند. بنابراین انتظار می رود برای این افراد باردهی بالا و جنبه مالی در اولویت باشد. نکته این جا است که نهال گردو پیوندی باردهی بالایی دارد. از خصوصیات مهم نهال پیوندی این است که در زمان گلدهی اختلالی در این نهال ها ایجاد نمی گردد و زمان رسیدن محصول هم طولانی نخواهد شد.

علاوه بر این ها نهال های پیوندی گردو مغزی پر چرب با طعم بسیار شیرین دارند. گردوهای نهال پیوندی با مغز قرمز رنگ محبوبیت بسیاری در بازار دارند. شما می توانید با خرید عمده نهال گردو پیوندی باغی یک دست و یکنواخت احداث نموده و آن را به درستی مدیریت کنید.

خرید نهال گردو مقاوم به سرما

از آن جا که نهال های گردو پیوندی تحت تغییرات ژنتیکی قرار گرفته اند، مقاومت مطلوبی از خود نسبت به سرما نشان می دهند. از طرفی چون ایران منطقه ها سردسیر و کوهستانی بسیاری دارد، این نهال ها برترین انتخاب برای احداث نهالستان در نقاط مختلف کشور هستند و از این جهت محدودیتی برای آن ها تعریف نشده است. نهال گردو مقاوم به سرما انواع و ارقام مختلفی دارد که از لحاظ مقاومت سرمایی و شرایط کشت تفاوت های جزئی در آن ها دیده می گردد. قبل از خرید عمده نهال گردو باید به معینات آن ها توجه کنید. هر چند بیشتر ارقام پیوندی نهال گردو مقاومت مطلوبی نسبت به سرما دارند اما توجه به ریزتفاوت های آن ها تأثیر بسیاری در مدیریت نهالستان و نتیجه مطلوب دارد. در ادامه چند نمونه از این نهال ها را معرفی می کنیم.

  • نهال گردوی فرنوز

این نهال اصالتاً فرانسوی است. نهال فرنوز مقاومت بی نظیری نسبت به سرما دارد و برای منطقه ها سردسیر با ارتفاع 1500تا 2300 متر از سطح دریا قابل کشت است. اگر قصد خرید عمده نهال گردو و احداث نهالستان را دارید، باید این نهال را به فاصله هفت متر از نهال های دیگر بکارید.

  • نهال گردو چندلر

این نهال دیر گل به همین خاطر سرمای فصل بهار تأثیری روی آن ندارد. این نهال باید یک دوره سرمای زمستان را تجربه کند، به همین خاطر هر چه بارش برف و باران بیشتر باشد، بازدهی بهاری خواهد داشت. نهال چندلر باید در ارتفاع 400 تا 1200 متر از سطح دریا کاشته گردد. فاصله هر نهال با نهال بعدی هم باید حدود 5 تا 7 متر باشد.

  • نهال تویسرکان

این نهال هم جزو نهال های مقاوم به سرمای شدید است و باید در ارتفاع : 1200 تا 1800 متر از سطح دریا کاشته گردد.

نکته: نهال پیوندی گردو ارقام بسیار زیادی دارد که می توانید آن ها را در فهرست سایت پالیز گردو مشاهده کنید. هدف از ذکر این چند مورد آنالیز تفاوت های جزیی و البته مهم مانند ارتفاع از سطح دریا و تأثیر آن در کیفیت نهال کاشته شده است. برای هر نهال ارتفاع معینی تعریف شده است و باید با توجه به ارتفاع منطقه کاشت نوع مناسبی از نهال را انتخاب کنید. بیشتر این نهال ها جزو ارقام تجاری هستند و باردهی بالایی دارند. بنابرای می توانید با خیال آسوده خرید عمده نهال گردو مناسب با منطقه ها مختلف بپردازید.

خرید و فروش نهال گردو لیبل دار جهاد کشاورزی

در هر عرصه ای از کسب و کار امکان تقلب وجود دارد. خرید و فروش نهال گردو هم از این قاعده مستثنا نیست. ممکن است عده ای به جای فروش نهال پیوندی، نهال های بذری را که دور جوانه آن را خط نموده و بالای جوانه را برش داده اند، به فروش برسانند. گاهی هم عده ای از عدم تجربه و دانش افراد سو استفاده نموده و نهال هابی با ریشه ناسالم و ضعیف را به فروش می رسانند. این مسئله در خرید عمده نهال گردو از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین علت بهتر است نهال های شناسنامه دار را بخرید تا از کیفیت و سلامت نهال ها اطمینان داشته باشید. خرید و فروش نهال لیبل دار جهاد کشاورزی در سایت پالیز گردو از بسیاری از این دغدغه ها کاسته است.

خرید اینترنتی نهال گردو

خرید اینترنتی نهال گردو برترین انتخاب برای باغدارانی است که قصد خرید عمده نهال گردو را دارند. البته خرید اینترنتی در صورتی ایده آل خواهد بود که از نهالستان معتبری خرید نموده باشید. در خرید اینترنتی شما می توانید برترین نهال ها را بدون آسیب به ریشه و یا ساقه آن ها و در سلامت کامل تحویل بگیرید و با مسائل حمل و نقل هم روبرو نمی شوید. از طرفی در هر نقطه از کشور که باشید می توانید بدون حضور فیزیکی و به سادگی خرید خود را انجام دهید.

حال که با انواع گردو پیوندی و اهمیت آن ها آشنا شدید بهتر است به پاسخ سوالی که ابتدا مطرح شد بپردازیم. از آنجا این روزها افراد به فکر سرمایه گذاری بلند مدت هستند و از طرفی گردو به اسم یک محصول سوده شناخته شده است، هر سال بر تعداد باغ های گردو افزوده می گردد. نهال های پیوندی با بیشترین قابلیت کشت و پربازده بودن بیشترین هوادار را در بین باغداران دارند. این موضوع سبب افزایش مقدار تقاضای این محصول می گردد. فصل کاشت نهال گردو بهار است اما هم اینک پیش فروش آن در نهالستان پالیز گردو شروع شده است و افرادی که قصد احداث نهالستان و خرید عمده نهال گردو را دارند، با شروع پیش فروش نهال های پیوندی گردو، سهم خود را از تعداد نهال های پالیز گردو معین می نمایند. از طرفی می توانند با انواع ارقام نهال گردو پیوندی مناسب با منطقه کشت خود آشنا شوند.

چگونه خرید عمده نهال گردو در سایت پالیز گردو را انجام دهیم؟

نهالستان پالیز گردو عظیم ترین و معتبرترین نهالستان پرورش انواع نهال گردو بوده و در شمال غرب کشور واقع شده است. این نهالستان معتبر با ثبت اختراع نهال گردو و پرورش برترین ارقام نهال به وسیله تیم متخصص و کاربلد و با سال ها تجربه پیروز، به معروفیت و اعتبار بسیاری در این عرصه رسیده است. نهالستان پالیز گردو با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی اداره می گردد. شما می توانید انواع نهال های شناسنامه دار و لیبل دار را از این نهالستان تهیه کنید. با توجه به شرایط فعلی و توصیه به عدم خرید فیزیکی بهتر است جهت رفاه حال خود و بعلاوه سلامت نهال ها به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. پیش فروش نهال ها هم به وسیله سفارش در سایت پالیز گردو انجام می گردد. شما می توانید به وسیله لینک زیر وارد سایت شده و پس از مشاهده و اشنایی با انواع نهال و قیمت آن ها در قالب کاتالوگ جهت سفارش اقدام کنید.

جهت ارائه مشاوره رایگان و هدایت شما عزیزان در خصوص انتخاب و خرید نهال میوه مناسب می توانید به وسیله درگاه های زیر با ما در ارتباط باشید.

وب سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال گردو : palizgerdo.ir

وب سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال میوه : paliznahal.ir

شماره تماس ها: 09021832393 / 09141832393 / 09331832393 / مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1790

به "شروع پیش فروش انواع ارقام پیوندی نهال گردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش انواع ارقام پیوندی نهال گردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید