تور آلمان ارزان: شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان

به گزارش مجله ستاره، پنجاهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین در کشور آلمان با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع به کار کرد.

تور آلمان ارزان: شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان با سخنرانی وزیر گردشگری مالدیو و دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در حضور تعداد زیادی از مقامات کشورها، سفرا، غرفه داران و بیش از یک هزار میهمان و مدعو از کشورهای مختلف شروع به کار کرد.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان نیز که برای شرکت در اجلاس مقامات گردشگری کشورهای عضو گروه جاده ابریشم و نیز بازدید از این نمایشگاه به آلمان سفر نموده است، بر اساس دعوت انجام شده، دقایقی در جمع میهمانان این مراسم حضور داشت.

این در حالیست که سازمان منطقه آزاد کیش مدیریت پاویون کشورمان در این دوره از نمایشگاه را در فضایی به مساحت حدود 1200 متر مربع برعهده دارد. بعلاوه شهرداری تبریز و تعداد 35 دفتر خدمات مسافرتی نیز در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان مهمان نمایشگاه ITB برلین هستند.

در این دوره از نمایشگاه همانند سال های گذشته که یک کشور به عنوان شریک این رویداد معرفی می گردد، این بار کشور مالدیو بعنوان شریک، حضور فعالی داشته و برنامه های معرفی این کشور در مدت 5 روز نمایشگاه اجرا می گردد.

گفتنی است نمایشگاه ITB برلین از چهارشنبه به مدت 5 روز برای استفاده متخصصین و عموم مردم فعال است و پیش بینی می گردد حدود 200 هزار نفر از سراسر جهان و 8000 خبرنگار در این محل حضور یابند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1994

به "تور آلمان ارزان: شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: شروع به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید