آغازثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 30آذر در تهران

به گزارش مجله ستاره، ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از 30 آذر سال جاری در استان تهران شروع می گردد و به مدت سه روز ادامه دارد.

آغازثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 30آذر در تهران

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ثبت نام استان های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان، کرمان از 30 آذرماه آغاز می گردد.

ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مربوط به 23 اداره کل راه و شهرسازی به جامانده در چهار فاز مجزا تا انتها آذرماه اجرا می گردد.

فازهای چهارم تا هفتم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای استان های سراسر کشور تا 30 آذرماه به طول می انجامد.

فاز چهارم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مربوط به 6 استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی، و خراسان رضوی است و در فاز چهار، برای این 6 استان ثبت نام طرح اقدام ملی از 19 آذرماه به مدت سه روز آغاز شده است.

زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای 6 استان دیگر از 23 آذر ماه و استان های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزء 6 استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای آنها انجام خواهد شد.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 696

به "آغازثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 30آذر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 30آذر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید