آسیب دیدگی آزادکار اسبق تیم ملی جدی نیست

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، دکتر تورج ملک محمدی که به منظور اطلاع از وضعیت امیرعباس مرادی گنجی بر بالین وی در بیمارستان میلاد حضور یافت، در این خصوص گفت: به دنبال آسیب دیدگی امیر عباس مرادی گنجی، این کشتی گیر به وسلیه بالگرد به تهران و بیمارستان میلاد منتقل شد که ما نیز در فدراسیون پزشکی ورزشی به محض اطلاع از این شرایط، پیگیر درمان او شدیم.

آسیب دیدگی آزادکار اسبق تیم ملی جدی نیست

وی اضافه نمود: بنا بر نتایج اقدامات تشخیصی که بر روی این ورزشکار اجرا شده، خوشبختانه وی آسیب جدی ندیده و جای نگرانی نیست.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه حسب وظیفه ذاتی فدراسیون و تاکید ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، هیچگاه ورزشکاران مصدوم به حال خود رها نمی شوند، گفت: بدیهی است فدراسیون در چارچوب قوانین و مقررات تا حد توان در کنار ورزشکاران است. در این میان لازم است ورزشکاران سراسر کشور عنایت داشته باشند برای دریافت خدمات فوق تخصصی و تخصصی و متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از هر چیز باید عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون باشند. این مهم نیز در دوره اخیر با آنلاین شدن پروسه عضویت در این کمیته، بسیار تسهیل شده و آنها به راحتی می توانند عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 248

به "آسیب دیدگی آزادکار اسبق تیم ملی جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب دیدگی آزادکار اسبق تیم ملی جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید