خاتمه کار دوومیدانی کاران ایران در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب 14 مدال

به گزارش مجله ستاره، اعضای تیم منتخب دوومیدانی ایران پیروز به کسب 14 مدال در رقابت های بین المللی ترکیه شدند.

خاتمه کار دوومیدانی کاران ایران در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب 14 مدال

بهترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، مسابقات بین المللی دوومیدانی در کشور ترکیه که از روز شنبه شروع شده بود، با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و دو برنز در بخش آقایان و بعلاوه مدال نقره ریحانه مبینی در پرش طول بانوان به خاتمه رسید.

در مسابقات بین المللی دوومیدانی ترکیه 400 ورزشکار از 9 کشور حضور داشتند که تیم کشورمان با 16 ورزشکار و با هدف پشت سر گذاشتن مسابقات تدارکاتی در آستانه بازی های المپیک توکیو در این میدان حاضر شد.

براساس این گزارش، در جریان این رقابت ها و در بخش بانوان ریحانه مبینی توانست رکورد 6.18 متر را ثبت و اسم نایب قهرمانی را کسب کند.

در بخش مردان هم محمدرضا طیبی پیروز شد با ثبت حدنصاب 19.95 متر قهرمان ماده پرتاب وزنه گردد و مدال طلا را از آن خود کند. در همین ماده شاهین مهردلان با ثبت رکورد 19.81 متر بعد از طیبی نایب قهرمان شد.

دیگر طلایی تیم ایران سجاد هاشمی بود که در دوی 400 متر با ثبت حدنصاب 45.67 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و به مدال طلا رسید.

رضا مقدم هم در ماده پرتاب چکش با ثبت حدنصاب 67.81 متر برترین پرتاب را به نام خود ثبت کرد و بر سکوی نخست ایستاد.

این نتایج در حالی رقم خورد که امید امیریان در دوی 1500 متر با ثبت حدنصاب 3:49.69 دقیقه بعد از ورزشکاران الجزایر و ترکیه در صندلی سوم ایستاد و مدال برنز این دوره از مسابقات را به دست آورد.

کیوان قنبرزاده رکورددار ماده پرش ارتفاع کشورمان هم پیروز شد با عبور از بالای مانع 2.22 متری برترین پرش این مسابقات را در ماده پرش ارتفاع به ثبت برساند و اسم قهرمانی را به دست آورد.

بعلاوه در دوی 400 متر با مانع مهدی پیرجهان رکورددار این ماده در کشورمان که از شانس های اصلی حضور در المپیک توکیو به تعداد می رود با ثبت حدنصاب 50.25 ثانیه در صندلی دوم نهاده شد و به مدال نقره رسید.

در ماده دوی 800 متر هم امید امیریان پیروز شد با ثبت زمان 1:47.08 دقیقه در صندلی نخست قرار بگیرد و دومین مدال خود را طلایی کند. در همین ماده پژمان یارولی دونده کرمانشاهی دوهای نیمه استقامت کشورمان توانست با ثبت حدنصاب 1:47.35 دقیقه بعد از امیریان نایب قهرمان گردد.

حمیدرضا کیا پرنده جوان و رکورددار کشورمان هم پیروز شد در پرش سه گام با ثبت حدنصاب 16.56 متر در صندلی نخست نهاده شد و گردن آویز طلا گرفت.

در ماده پرتاب دیسک هم حسین رسولی قهرمان جوانان آسیا پیروز شد با ثبت حدنصاب 57.63 متر ضمن نهاده شدن در صندلی نخست مدال طلا این ماده را کسب کند.

صادق صمیمی پرتاب گر جوان و خوش آتیه کشورمان هم توانست با رکورد 54.27 متر بعد از رسولی در صندلی دوم نهاده شده و مدال را نقره را از آن خود کند.

همایون همتی ورزشکار پرتلاش ایران هم پیروز شد در ماده سه هزار متر مانع با ثبت زمان 8:48.15 دقیقه در صندلی سوم قرار گیرد و مدال برنز این مسابقه را کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1719

به "خاتمه کار دوومیدانی کاران ایران در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب 14 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار دوومیدانی کاران ایران در مسابقات بین المللی ترکیه با کسب 14 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید