70 درصد پمپ بنزین های تهران روزی 3 بار ضد عفونی می شوند

به گزارش مجله ستاره، معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران گفت: در تهران 332 صندلی وجود دارد که اگر حتی 20 صندلی نیز غیر فعال باشند، بر اساس آماری که به ما اعلام شده 70 درصد صندلی ها حداقل روزانه سه مرتبه عملیات ضدعفونی را انجام می دهند.

70 درصد پمپ بنزین های تهران روزی 3 بار ضد عفونی می شوند

سعید برخوردار در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به محدودیت هایی که در تأمین مواد ضدعفونی نماینده، ماسک و دستکش در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد: می توان گفت تقریبا ضدعفونی تمام مراکز عملیاتی در سطح استان همچون انبارهای نفت و سوخت گیری انجام می گردد و در بخش عرضه نیز به تمام صندلی ها ابلاغ شده است که روزانه سه نوبت کار ضدعفونی را در دستورکار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: بعضی از صندلی ها در تهیه ماسک ودستکش مشکل دارند اما بر اساس مدارک و مستنداتی که روزانه برای ما ارسال می گردد، بسیاری از صندلی ها دستکش یکبارمصرف را بین مشتریان توزیع می نمایند تا اگر فردی تمایل داشت خودش سوخت گیری کند، مسئله ای برای آن فرد به وجود نیاید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران با تأکید بر این که یک اطلاعیه صادر کردیم تا صندلی ها حتما روزی سه بار عملیات ضدعفونی را انجام دهند، توضیح داد: علاوه بر این، همکاران در سپاه و شهرداری نیز این کار را انجام می دهند؛ یعنی به طور مستمر عملیات ضدعفونی صندلی ها در حال اجرا است.

برخوردار اظهار کرد: البته باید دید که این موضوع تا چه میزان از نظر وزارت بهداشت مطلوب است اما اگر قرار باشد هر ساعت و یا هر شش ساعت این کار انجام گردد، یک مقدار مشکل است؛ چرا که این موضوع موجب ایجاد ازدحام جمعیت می گردد.

وی با تأکید بر این که به وسیله روسای نواحی، نظارت روی صندلی ها صورت می گیرد، توضیح داد: به محض این که گزارشی خلاف این مطالب اعلام گردد، در همان ساعت پیگیری و با صندلی ها حتما برخورد خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران با بیان این که دو دسته صندلی وجود دارد؛ یک دسته صندلی های اختصاصی و یک سری صندلی هایی که تحت پوشش شرکت های صاحب نشان و برند هستند، گفت: به تمام این صندلی ها اخطار و تأکید خواهیم کرد تا این مهم را مورد توجه قرار دهند.

برخوردار همچنین از همکاری استانداری برای تسریع این مسأله اطلاع داد و اضافه کرد: روز گذشته با استانداری تهران هماهنگ کردیم و اگر پاسخ ما را بدهند، این طرح را شروع خواهیم کرد. بر اساس این طرح، اگر استانداری نیرو انسانی در اختیار ما قرار دهد، ما نیز مواد ضدعفونی را در اختیار صندلی ها قرار خواهیم داد تا عملیات ضدعفونی به طور مستمر انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 856

به "70 درصد پمپ بنزین های تهران روزی 3 بار ضد عفونی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد پمپ بنزین های تهران روزی 3 بار ضد عفونی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید