167 هزار و 921 خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی دریافت می نمایند

به گزارش مجله ستاره، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: 167 هزار و 921 خانوار ایلامی مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی هستند و می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

167 هزار و 921 خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی دریافت می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: یارانه بگیران برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیازی به ضامن ندارند و اقساط این تسهیلات از یارانه آنها کسر می گردد.

وی یادآور شد: اقساط این تسهیلات 30 ماهه و 35 هزار و 80 تومان است و از یارانه کل خانوار کسر می گردد.

شیرخانی با بیان اینکه این وام چهارم اردیبهشت 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد، گفت: این تسهیلات به صورت نقدی پرداخت می گردد و امکان برداشت از کارت عابر بانک وجود دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: سرپرست خانوار متقاضی برای دریافت تسهیلات باید کد ملی خود را به سامانه 6369 ارسال کند و بعد از ارسال کد ملی سرپرست خانوار، پیامکی با سرشماره V.Refah مبنی بر ثبت درخواست ارسال می گردد.

شیرخانی تاکید نمود: اگر پیامک برای فردی ارسال نشده است، به معنای آن نیست که کد ملی ثبت نشده، بلکه به دلیل شلوغی خط ارتباطی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره ارسال پیامک از سرشماره V.Refah گفت: محتوای این پیامک چنین است: سرپرست محترم خانوار، در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.

حسین میرزایی اضافه نمود: در صورتی که خانواری این پیامک را دریافت کند به این معنا است متقاضی از سمت وزارت رفاه مشمول دریافت این وام یک میلیونی شده است. بنابراین فقط باید کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود پیامک کند.

وی شرح داد: به دلیل حجم بالای پیامک های ارسالی، این پیامک ها در نوبت های مختلف ارسال می گردد و در مجموع برای 25 میلیون خانوار 88 میلیون پیامک ارسال می گردد، چون بعضی از سرپرستان خانوار سیم کارت های مختلفی دارند. متقاضیان تا ساعت 24 روز یکشنبه (31 فروردین 99) فرصت دارند درخواست خود را اعلام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 936

به "167 هزار و 921 خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "167 هزار و 921 خانوار ایلامی تسهیلات یک میلیون تومانی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید