گواردیولا: نتایج ضعیف اخیر پس از 2 فصل موفقیت طبیعی است!، امتیاز بازی کردن در خانه را داریم

به گزارش مجله ستاره، پپ گواردیولا از تیمش انتظار کسب رجحان در بازی حذفی انگلیس را دارد.

گواردیولا: نتایج ضعیف اخیر پس از 2 فصل موفقیت طبیعی است!، امتیاز بازی کردن در خانه را داریم

جهت دریافت خدمات نوسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورث ویل در جام حذفی انگلیس از بازیکنان خودش خواست از فرایند نه چندان خوب اخیر فاصله بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: در بازی قبلی سبکی کاملا مشابه فصل قبل داشتیم اما در بازی های زیادی برخلاف انتظار مغلوب شدیم که بعد از 2 فصل موفقیت، طبیعی به نظر می رسد اما به طور کلی من از سبک بازی تیمم رضایت دارم. من همه چیز را می پذیریم و به طور معمول من هر سال ناکامی هایی هم داشته ام. این یک بازی حذفی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برنامه بازی های هفته های اخیر سیتی باورنکردنی بوده اما ما حالا نیازی به سفر کردن ندارم و بازی کردن در خانه یک مزیت بزرگ خواهد بود. بارها گفته ام سعی می کنیم همه رقابت ها را جدی بگیریم.

او در ادامه گفت:دیروز و برای اولین بار، آیمریک لاپورته 10 الی 15 دقیقه با تیم تمرین کرد. امروز دوباره این اتفاق رخ داد و در بقیه دقایق به صورت جداگانه تمرین کرد. شرایط لاپورته بهبود یافته و او احساس خوبی دارد پس فکر می کنم در هفته آینده در تمام بخش های تمرینات حضور خواهد داشت. ادرسون بیمار بود و در روز بازی در شرایط بدی از خواب بیدار شد اما امروز در تمرینات امروز احساس بهتری داشت. نیکولاس اوتامندی فردا قادر نیست بازی کند. شرایط او بهتر شده و در هفته های بعدی می توانددر ترکیب تیم حاضر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 682

به "گواردیولا: نتایج ضعیف اخیر پس از 2 فصل موفقیت طبیعی است!، امتیاز بازی کردن در خانه را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نتایج ضعیف اخیر پس از 2 فصل موفقیت طبیعی است!، امتیاز بازی کردن در خانه را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید